וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת דוד ויוסף - בקרוב גם בלונדון

19.11.2014 / 12:02

זרם המסעדות הישראליות בלונדון לא מפסיק. אחרי פאלומר של קבוצת מחניודה גם דוד אלמקיאס ויוסף שטרית ממסעדת "דוד ויוסף" יפתחו בקרוב מסעדה חדשה ונוצצת במתחם קמדן מרקט שבלונדון

מערכת וואלה!
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלמקיאס ושטרית בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה כבר מזמן לא סוד שהשפים הישראלים גילו את הפוטנציאל העצום שבבירות אירופה. נראה שהיבשת הקרירה מחבקת את מסעדות השוק הישראליות ואת המטבח השמח, שרווח כאן כל כך בשנים האחרונות. אחרי אסף גרניט שפתח בלונדון את מסעדת פאלומאר לצד כיבושה של פריז על ידי אייל שני עם סניף נוסף של המזנון, גם מסעדת דוד ויוסף, בניצוחם של השפים דודו אלמקיאס ויוסי שיטרית, מצטרפת לרשימת השפים הישראלים שעושים את זה בחו"ל. המסעדה נמצאת גם היא עם הפנים לאירופה כשהיעד הוא קמדן מרקט בלונדון. המקום, שנחשב לאחד השווקים הפופלריים בלונדון, נרכש בחודש מרץ האחרון על ידי איש העסקים הישראלי טדי שגיא.

עוד שפים ישראלים שמצליחים בחו"ל
השף יונתן לוי עושה חיל בלונדון
מסעדת האני אנד קו משגעת את לונדון
תכירו את מסעדת פרנצ'י של תמיר נחמיאס בפריז
הצלחה ברלינאית: גל בן משה ומסעדת גלאס
מושיק רוט שומר על שני כוכבי מישלן בהולנד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטבח הים תיכוני כובש את לונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המסעדה מתכוננת להיות מסעדת שוק בסגנון אוריינטלי - ים תיכוני עם כל מיני מנות בסגנון יווני וערבי", מספר אלמקיאס. "כיוון שמדובר במסעדת שוק הכיוון הוא יותר פאסט פוד, במובן של מנות לבוא לקחת, לשבת בקטנה על הבר, יהיו מנות גריל, פיתות, דגים, פירות ים ומנות בשריות. המסעדה תהיה עם מטבח פתוח, סטייל לה בוקריה, כשהכל נעשה לעיני הלקוחות".

הפרויקט נעשה בשיתוף עם קבוצת משקיעים מלונדון, כשהכל נמצא כרגע בעיצומו של מו"מ, כאשר גם מטעם הנהלת השוק מאוד רצו במסעדה והשקיעו כסף בהקמתה. הפתיחה מתוכננת במאי-יוני.

מה לגבי השם?
קבוצת המשקיעים מאוד רוצה שהשם יישאר דויד ויוסף (כלומר דיוויד אנד ג'וזף), אנחנו עוד מתלבטים, לא סגורים על זה.

אז מי יטוס ללונדון ומי יישאר בארץ?
או אני או יוסי נהיה שם במסעדה, עוד לא החלטנו מי. מה שבטוח שלא ניתן לזה לפגוע במסעדת דויד ויוסף המקורית כאן בארץ. כבר לקראת החורף מתוכננות אצלנו הפתעות במסעדה.

לא נותר אלא להמר מי מהשפים הבאים יפתחו בחו"ל. מה שבטוח שמדובר בטרנד בהתהוות. חברי מחניודה כבר הצהירו על פתיחת מקום נוסף בפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully