וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 המסעדות הכי לוהטות של אוגוסט

9 קבין של שרב ירדו על אוגוסט ורק מזגן ואוכל טוב יכולים להציל את המצב. המדור של חברי מערכת וואלה חוזר וממליץ על המסעדות הכי רותחות של החודש האחרון שעשויות להפוך את השבועות הקרובים לקצת יותר נסבלים

צילום: עידו שחם, עריכה: נטלי זברו

פלייר: הצצה למסעדת איטליאנו של חמודי עוקלה בחיפה

עונת המלפפונים בעיצומה. בין אם אתם מטפסים על הקירות מהחום, מתזזים עם הילדים בין הפעלות החופש הגדול או סתם רעבים למזון חדש ויצירתי- יש שפע מרענן של מסעדות ומזללות שם בחוץ שיעבירו לכם את החום של אוגוסט בנעימים. ריכזנו עבורכם את 9 המסעדות הכי טובות שדגמנו לאחרונה ואלו ההמלצות שלנו לחודש הקרוב.

למקומות שאהבנו בחודשים הקודמים

על מה המהומה: איטליאנו (EATALIANO) המסעדה החדשה של השף הוורסטילי חמודי עוקלה (משחקי השף, מגדלנה) היא גן עדן לחובבי האוכל האיטלקי באיזור הצפון. התפריט עושה כבוד לפסטות, פיצות ומה שביניהן והבונוס - יש נוף משגע לים התיכון.

המומלצות שלנו: שתי מנות משגעות עם בשר טלה - פיצה סינייה טלה (64 שקלים) ופסטה חונקי כמרים ראגו טלה (74 שקלים).

EATALIANO, העלייה השנייה 96, בת גלים, חיפה, 04-8381336. שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00-00:00. לא כשר


עוד פרטים על המסעדה

על מה המהומה: טבולה ראסה היא הגלגול החדש של אדיסון ברעננה, עם תפריט כיפי שמעניק פרשנות צבעונית ויצירתית למטבחי הים התיכון. התפריט נשען בחלקו הגדול על טאבון גדול שנבנה במרכזו של המטבח, כשהקונספט הוא מנות בגודל שמתאים לחלוקה.

המומלצות שלנו: לחמעג'ון טלה בראס אל חנות מהטאבון וקינוח נהדר של עוגת סולת בסירופ הדרים.

טבולה ראסה. רחוב אחוזה 282 רעננה, 09-7743131. שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00-00:00. לא כשר

הצצה למסעדת טבולה ראסה

על מה המהומה: לא בדיוק אוירה של שכונת התקווה, או של מסעדת שף, אבל דווקא האמצע הזה הוא השוס של המקום. המקום החדש של שף שרון כהן הוא עוד יציאה מצליחה בשרשרת המסעדות שבבעלותו (שילה, קפה אירופה, פלורנטין האוס), השיפודים פשוט מעולים והלוקיישן בשדרות רוטשילד על המרפסת מעניק לאווירה טאץ' מגניב במיוחד.

המומלצות שלנו: הלחוח שמגיע עם פלטת הסלטים (כל הסלטים ב-28 שקלים לסועד בהזמנת שני שיפודים, 48 שקלים לסועד לסלטים בלבד), שיפוד פרגית בתיבול ים-תיכוני (24 שקלים) וגלידת פיסטוק-מרציפן פשוט מעולה.

שיפודי אירופה, רוטשילד 9 ת"א, 03-6565692, שעות פעילות: ראשון - שבת: 18:00 עד אחרון הסועדים. לא כשר


עוד פרטים על שיפודי אירופה

על מה המהומה: קערת הפוקי (משמעות השם Pokē זה חתוך לקוביות) היא מנת אוכל רחוב מסורתית בהוואי, שבשנה האחרונה הפכה ללהיט גם בלוס אנג'לס ניו יורק ולונדון. מדובר ב-3 סוגי דגים נאים בקערה עם רטבים שונים ובהרכבים שונים

המומלצות שלנו: אם אתם אוכלי כל, תנו לצוות להפתיע אתכם, אם לא - אל תשכחו לשלב את מיטב התוצרת העונתית שתרים את המנה, כמו מנגו בקיץ ואבוקדו בחורף (34-44 שקלים למנה).

Poke Israel, אבן גבירול 20 ת"א, 03-9094066. הפתיחה בקרוב. לא כשר


עוד פרטים על פוקי

על מה המהומה: הבר של חבורת הברוט, המסעדה הצמודה ברחוב נחלת בנימין, נפתח רק לפני חודשים ספורים אבל נדמה שהוא קיים כבר שנים. מתאפיין באווירה נינוחה, פסקול משובח ותפריט קטן ואיכותי. ויש גם הנחות במהלך ההאפי האוור בין 18:00-20:00 - הדרך הכי טובה לסיים יום עבודה.

המומלצות שלנו: תגיעו בשני בערב כשגיא רובננקו מכין כל שבוע סנדביץ' באן מי בסגנון אחר - פעם באן מי תאילנד סטייל, עם נתחי עוף צלוי בקארי אדום או באן מי בנוסח סיני עם חזיר צלוי, כרוב אדום כבוש בג'ינג'ר, צ'ילי וקליפת תפוז.

אקסטרה ברוט. רחוב נחלת בנימין 36, תל אביב. לא כשר

על מה המהומה: המסעדה של השף הצעיר והמוכשר אוסמה דלאל בשוק עכו גרפה מחמאות מקיר לקיר ולכן כל זללני הארץ עמדו דום כששמעו שהוא עומד לפתוח בת"א. הביקור במסעדה החדשה עמד בכל הציפיות, והטאץ' הייחודי של השף שמשלב חומרי גלם טריים והרבה דגה, נוכח בכל ביס.

המומלצות שלנו: כנאפה דג עם קרם ארטישוק ואספרגוס ברכז רימונים (97 שקלים), קטאייף חלקי פנים ורוטב שזיפים (79 שקלים).

מאייר. רחוב יבנה 23, מלון עלמה, תל אביב. 03-9017652. לא כשר

על מה המהומה: הדוכן הקטן שפתח רושפלד בשוק האוכל בשרונה הוא מקום טעים לזלול בו מנה הודית מתובלנת היטב לצד משקה לאסי קר. אנחנו ממליצים להגיע באמצע השבוע בשעות הצהריים, כשלא מאוד עמוס.

המומלצות שלנו: שיפודי עוף טנדורי אדומים ולוהטים שעם כל ביס בהם מתגלה תבלין נוסף; או בקר ראג'ה מון חלמון חופש פלפלים ירוקים לוהטים-חריף כיפי שלא חורג לחריפות יתר עם חלמון שמתערבב בבשר וסופח את כל הטעמים (54-56 שקלים)

קפטן קארי. שוק שרונה מרקט (ליד ממלכת החלבה), תל אביב. לא כשר


עוד פרטים על קפטן קארי

על מה המהומה: המיזם הקיצי של גלידת בוזה המעולה ומאפיית לחמים האיכותית יצרו מפלצת שמשדכת בין הגלידה האיכותית לבין המאפים והעוגיות של האחרונים.

המומלצות שלנו: לכו על בסיס של בראוניז או מילפיי ותוסיפו גלידת קרמל מלוח (24-28 שקלים). רק אל תשכחו שמדובר במנה ענקית ולכן רצוי לחלוק עם שותך ואפילו שניים.

או-לה-לה. אבן גבירול 125, ת"א. שעות פתיחה: א'-שבת, 12:00-00:00. לא כשר

על מה המהומה: ירושלים הישנה שכל כך טובה אלינו. בלי יותר מדי דיבורים, המלצרים הזריזים מורידים לשולחן המכוסה מפת פלסטיק צבעונית פלטת סלטים בריפיל חופשי, כולל עותק מהודר של ברכת המזון. התפריט כולל שיפודים קלאסיים כמו פרגית, קבב וגם דגים, אבל ישנו גם חלק המוקדש לאוהבי חלקי הפנים.

המומלצות שלנו: כל שיפוד עם חלקי פנים והקבב העסיסי והמתובל היטב, כפי שיעידו הגיהוקים הרבים שבאים אחריו.

שיפודי מוריס (המסעדה) בית יעקב 4, ירושלים. 050-2445251. שעות פתיחה: א'-ה' חמארה 17:00- אחרון הלקוחות. מסעדה 11:00-19:00


עוד פרטים על שיפודי מוריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully