וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציצה בטעם ביסלי

נגה משל

2.11.2006 / 18:49

יש מי שיחשוב שזו מעלה, במיוחד בהתקף קרייבינג לחטיף האהוב. בדקנו קציצות קינואה ובורגר צמחוני של זוגלובק, אמנם שבענו והרווחנו ויטמנים ומינרלים שאין בביסלי, אבל לא נפלנו

באופן טבעי כחובבות עשבים, קטניות ודגנים מוזרים די התלהבנו כששמענו על קציצות העדשים והקינואה החדשות על המדף. כן, בטח שלקחנו בחשבון שמדובר בתחליף בשר צמחוני ואנחנו יודעות שזה לא משהו שאוכלים ונופלים ממנו, אבל בכל זאת אנחנו בעד הטעם האלטרנטיבי של קציצת צמחוניות.

קודם כל ח"ח על האריזה. בדרך כלל הפתיחה של שקית הפלסטיק בה ארוזים שניצלים ושאר קפואים נוטה להיות מסורבלת וברגע שפותחים הסגירה לא נוחה. באריזות החדשות של זוגלובק סידרו פטנט סגירה רב פעמי (דמיינו את החתך בפיתה כשאוכלים פלאפל) והוא התברר כנוח ביותר.

מבחן הטעם היה מעט פחות משכנע. הקציצות לא יותר מסבירות, מדי פעם משתרבבת לפה איזו עדשה חומה שמזכירה ממה הן עשויות, אך חוץ מזה קשה לאתר זכר לצנוברים ופסטו המובטחים (וגם לקינואה, אבל זה אולי יתרון). תוספת של יוגורט בצלחת הוסיפה לעניין קצת אופי ובסך הכל יצאנו די שבעים.

במסגרת מוצרי הטבע החדשים של זוגלובק הושקו גם המבורגר וקציצות מן הטבע. מוצרים אלה סבלו מטעם תעשייתי כבד יותר. הקציצה מזכירה בטעמה ביסלי גריל שזה יכול להיות דווקא יתרון לחובבי החטיף, אבל בזה זה נגמר. טעמו של ההמבורגר הזכיר דווקא יותר ביסלי ברביקיו. נדמה כי בזוגלובק נורא רצו לתת למוצרים טעם של בשר וניסו להתחקות אחר טעם מעושן בשרי, אבל התוצאה תעשייתית ומלאכותית מדי.

אנחנו אומרים אל תכריחו קציצה להיות מה שהיא לא, תנו לה להצליח במה שהיא כן.

בכל זאת בחישוב הבריאותי קציצות הקינואה מכילות חומצה פולית, אשלגן, ברזל, אבץ, סידן וויטמינים מקבוצת B והן מהוות מקור טוב לחלבון. נוכחות ויטמנים קיימת גם במוצרים האחרים ולא תמצאו חומרים משמרים, כולסטרול וצבעי מאכל.

___________________________________________________________
קציצות עדשים וקינואה בתוספת צנוברים ופלפלים קלויים וקציצות עדשים וקינואה בתוספת צנוברים ופסטו - 26.90 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully