וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטיט זה מרטיט

איתי להט

10.11.2006 / 9:20

הכריכונים החדשים של 'ביסל'ה' בת"א אסתטיים ומגרים ונמכרים עכשיו במחיר הרצה של 5 ¤ לריבוע. הנה עוד צד של ז'אנר הפאסט-פוד גורמה המתהווה כאן. אתם מוזמנים להריץ שורה

חלון ראווה חדש נתון במסגרת אדומה, עוצר את תנועתם של העוברים והשבים ברחוב בזל התל אביבי. שורות על גבי שורות של כריכים קטנים, צבעוניים ומגרים מסודרים בו והם מצליחים לגרור פנימה סקרנים ונשנשנים כפייתיים. ב"ביסל'ה", הכריכיה החדשה במתחם, הכריכונים חמודים ואסטתיים מונחים על מגשים גדולים ומחוררים, שאמורים לשמור על הטריות.

השכפול המדויק הזה של מחטי שמיר מעל מלפפון ובצבוץ סלמון ורדרד, שכובים על גבינת שמנת, נראה כאילו אצבעות גמדים זעירות סידרו אותו בשבלונה של דרדסים רק הופך אותם למפתים יותר.

את הקונספט הביא לארץ עופר סלע, פרסומאי לשעבר שהחליט כי די לו בשני עשורים בביצה הפרסומית. שנים של פגישות עסקיות בחו"ל, לימדו אותו שכמה כריכונים קטנטונים שחוטפים בווינה, בברלין ובדנמרק, סוגרים בקלות את הרעב מבלי להעמיס על הקיבה אובר ווייט.
סלע, אם רצה או לא, קלע לתקופה בה עולה קרנו של האוכל המהיר והאיכותי, מה שאוהבים לכנות בהרבה מקומות בשם פאסט-פוד גורמה: סושי מהיר צומח בכל קרן רחוב לצד רולים של טורטייה שמאיימים לעטוף פה את כולנו. עכשיו מצטרפים אליהם גם הכריכים הקטנים והטעימים שלו. הרשת, כך גם חושב סלע, כבר בדרך.

על המגשים שכובים לא פחות מ- 25 סוגי כריכים פתוחים. הם מגיעים על 3 סוגי לחמים הנאפים במיוחד עבור 'ביסל'ה' (שחור מקמח מלא, דגנים ולחם לבן). הסנדוויצ'ונים כל כך חמודים עד שבא להלביש אותו בשמלת ברבי מרוב שהם דומים לבובות מיניאטוריות.

הקומבינציות על הלחם, כמעט בלתי מוגבלות. השף-יועץ אסף קאופמן בנה את התפריט ותחת ידיו האמונות יצאו כריכים איכותיים. צהריים למשל, הוא זמן מצוין לנסות את כריך הקבנוס, ממרח השעועית השחורה והאבוקדו. יש גם כריך קורנביף חמוד עם חרדל דיז'ון, כרוב חמוץ, פיסת מלפפון ואבוקדו. בבוקר נחטפים כריכי הטונה וסלט הביצים, אבל אפשר גם להחליף אותם בגבינת סנט מור וירקות או להתפרע עם כריך שרימפס טרי.

אפרופו טרי, את הכריכים האלה מחליפים בערך כל שלוש שעות. הקונספט, אחרי הכול, הוא למכור אותם מהר, טריים ומבלי להתמהמה על הבר, עם קפה או בירה בצד. בקרוב כמובן גם יתווספו המשלוחים. אה, והמחיר כרגע בתקופת ההרצה עומד רק על 5-6 ש"ח בלבד. וזה מחיר מאוד אטרקטיבי למיניאטורות טעימות שכאלה. בחודשיים הקרובים הוא כבר יטפס בהדרגה מעלה.

___________________________________________________________
ביס'לה. בזל 40 תל אביב, 03-5445312. א'-ה': 8:00-23:00, ו': 8:00 – כניסת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully