וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה תסרוקת

איתי להט

19.11.2006 / 10:31

כיכר מסריק מתחדשת. במקום הפטיסרי ייפתח 'NUMA' במתכונת דומה של קפה-קונדיטוריה ו'מסריק' הוותיק מתכונן לתחרות עם שיפוץ ותוספת ברוכה של ביצים ומיץ גזר לתפריט

לא רק רחוב אבן גבירול הומה. גם הרחובות הסמוכים לו, שתמיד היו זירות עמוסות בתי קפה שכונתיים משתנים ומתפתחים.
בכיכר מסריק, לצד שיפוצים שעבר 'קפה מסריק' הוותיק, מתרחשות גם עבודות לקראת פתיחת קפה חדש במקומו של 'הפטיסרי' ז"ל. על הדלת תלוי טיזר מסקרן שמצהיר: "דברים טובים רוקחים לאט", עליו חתומים הזוג עמרי ופז בסביץ'-פרנקל, בעלי המקום החדש שעתיד להיפתח שם.

עמרי הוא טבח במקצועו, פז היא קונדיטורית ובמקום ייפתח כמיטב מסורת הלוקיישן, בית קפה וקונדיטוריה. עמרי מבטיח שכל המאפים והעוגות יהיו תוצרת בית מעשה ידיה של פז. אנחנו מבטיחים לשוב לבדוק את הנושא כשיהיה במה לנגוס. השניים מתכננים לפתוח את הקפה שלהם, שקיבל את השם NUMA בשבוע הראשון של דצמבר.

בינתיים, אצל השכנים בכיכר, מתכוננים לתחרות עם שיפוץ שנעשה בעיקר במטבח, אבל לא פסח גם על קירותיו בני 8 השנים של 'קפה מסריק'.

"השיפוץ בעיקר ניכר בכך שהפכנו את הבר במקום, למין מיני מטבח", מפרט רועי מלר על החידושים בקפה שבמשך 8 שנים לא חידש כמעט מאומה. "מה שזה אומר בעיקר, זה שכרגע אנחנו יכולים סוף סוף להכין פה ביצים וחביתות". כתוצאה מהתוספת המופלאה הזו לקפה נוספה לתפריט ארוחת בוקר מלאה (25- 35 ¤). כמו כן, נוספו שני סלטים חדשים (סלט טחינה וסלט בריאות) ומכונה לסחיטת מיץ גזר. מפליא לחשוב שהדברים הבסיסיים האלה לא היו בתפריט קודם לכן, אבל עם ותק תל אביבי של 8 שנים בלי שיפוץ כזה לא מתווכחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully