וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה יש לו זמן?

איתי להט

26.11.2006 / 10:53

אנטוניו מנסה ('אלי אולי') עזב את 'רוקה' ובמקומו נכנס כיועץ זמני רונן דברת-בלוך – השף שלא מפסיק לתזז בין אילת לגוש דן וכולם מחכים שיפתח את מסעדת היוקרה שלו בת"א


השמועות על מעברו של השף רונן דברת בלוך למטבח של מסעדת 'רוקה' בהרצליה, היו מוקדמות מדי. דברת בלוך, בהווה שף ובעלים של מסעדת 'ג'ולסון', 'לורנס' והפטיסרי 'גארבו' באילת, ובעבר שף של 'ארטישוק' בתל אביב - אכן יגיע למטבח של 'רוקה', אבל רק על תקן יועץ מיוחד זמני במקום השף העוזב אנטוניו מנסה.

במשך שלושה חודשים הוא יבנה למסעדה תפריט חדש יגייס צוות ויכשיר אותו. כמו כן, בימים אלה עומדת ליפול הבחירה על השף החדש של המסעדה, על התפקיד מתחרים שניים, שני סו-שפים ממסעדות אחרות, שזהותם נשמרת בקנאות בסוד.

דברת-בלוך, השף הבלתי נלאה, פתח לאחרונה באילת גם את 'סוטו', מסעדה אסייתית חדשה והוא עדיין שוקד על חזרה לבירה הקולינרית עם מסעדת גורמה חדשה. פתיחה נדחית מחודש לחודש, אבל מה שבטוח שהיא תשכון במתחם העסקי של שרתון סיטי טאואר.

המהלך של מסעדת 'רוקה' לגייס את דברת כיועץ מלווה ולבחור בשף חדש שהמסעדה לא תישען על המוניטין שלו, אולי פוגע במסעדה מבחינת הגדרתה כמסעדת שף במובן הקלאסי של המילה, אבל מהמסעדה נמסר כי הם בטוחים שהתפריט החדש והשינויים במטבח רק יעשו לה טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully