וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כאן?

איתי להט

27.11.2006 / 15:29

טעיתם אם חשבתם שתל אביב מיצתה את עניין הסושי. ממש עכשיו נפתחות בעיר סושיות חדשות עם אג'נדה של זריזות וביתיות ואחת מהן אפילו כשרה

איך שלא מסתכלים על זה, כנראה שבתל אביב אוהבים לגלגל. אם זה לא לאפות, זה טורטיות ועכשיו נוחתות פה הסושיות המהירות במטרה להשתלב בגזרת הפאסט-פוד גורמה, סושי איכותי אבל בלי הכבדות והגינונים של מסעדה יפנית. כהוכחה, בשבועיים הקרובים עומדים להיפתח בעיר כמה מזללות סושי חדשות, המגמה היא מקומות קטנים וזריזים, שהם יותר בגדר אוכל מהיר מאשר מסעדות של ממש. קבלו פרטים:

סלטים ומרקים ב"סושי גרין"

"סושי גרין" ייפתח בעוד כ- 10 ימים ברחוב קרליבך. על המקום אמון הבעלים יוסי סעדון, שיחד עם הדרכה צמודה מצדה של גלגלנית סושי ותיקה - אסנת איטו – שפית שהתמחתה במשך 10 שנים ביפן, מכשיר את צוות העובדים במקום לגלגל סושים כאילו אין מחר.

סעדון מבטיח שבתפריט יקבלו הסועדים בסיס נרחב של מיני סושי, 4 סוגי מרקים ו- 6 סלטים ירוקים (מכאן השם "גרין"). לא רק הסלטים יהיו ירוקים, אלא גם הקירות של המקום אותו עיצב האדריכל יוסי אבן. במקום 25 מקומות ישיבה בפנים ועוד 20 בחוץ. סעדון מבטיח שהלוקיישן ישחק תפקיד מרכזי ושדיירי השכונה עוד יודו לו.
['סושי גרין', קרליבך 23]

כשרות ומהירות ב"מושי מושי"

את "מושי מושי" (שאלנו את עצמנו מתי מישהו כבר יפתח מקום בשם הזה), פותחים שלושה מסעדנים ותיקים ששומרים על אנונימיות מלאה. אחד מהם, דני לוי, נידב לנו את הפרטים הבאים על המקום שייפתח באבן גבירול על חורבות "טושה" וממש מול הסושייה".

"מדובר במקום שיתפקד כסושי מהיר, במחירים די זולים, אבל ישתמש בחומרים איכותיים", מסביר לוי. "נשתמש רק בקיקומן ובאורז יפני איכותי. הכוונה היא למכור איכות, במהירות והחידוש הגדול שלנו הוא שנהיה כשרים". אכן, מדובר בסושיה כשרה שויתרה על כמה מנות ובעיקר על פירות הים. בתמורה מבטיח לוי שהם יפצו בקריספי סלמון ומנות שנוגעות בפיוז'ן.
הפתיחה של "מושי מושי" בשבוע הקרוב. במהלך ההרצה יינתנו 20% אחוזי הנחה.
['מושי מושי', אבן גבירול 61]

אצה רצה פולה ל"אצה"

מי שכבר עובדים כמה ימים ומגלגלים סושי, הם הבעלים של הבר "פולה" בבן גוריון, שפתחו בצמוד את "סושי אצה". איתי יונס, אחד מהבעלים, מספר: "אחרי 3 שנים בהן עובד הבר, התעורר הרעיון להקטין אותו טיפה, אז צמצמנו את שטחו ופתחנו סושי שעובד באופן נפרד לחלוטין מהבר".
טוב לא באופן נפרד לחלוטין, המטבח של הסושי הוא גם המטבח המשותף לזה של פולה, לכן הבליינים במקום ליהנות גם מתפריט הסושי של האחות הקטנה שליד.
כרגע מכיל המקום כ- 30 מקומות ישיבה, עיצב אותו ירון טל באופן נקי ונעים ובעוד שבועיים הוא יתחיל לספק משלוחים לאלפי זוללי אורז ודג בעיר.
['אצה', בן יהודה 128 תל אביב, פתוח מ- 12:00 בצהריים ועד 3:00 בלילה]

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ביתיות יפנית ב"Ze Sushi"

לזוג ענבר ואיב זרוק, השכנים החדשים במתחם בזל (במקום האיטלקית "דיווינה") תחום האוכל היפני אינו חדש. כבר שנתיים וחצי שהם מפעילים קייטרינג בשם "Ze Sushi" וכבר צברו ניסיון רב באירועים. ענבר היא פריקית של התרבות היפנית עוד מימי האוניברסיטה והשהות ביפן, וכשנכנסה ברצינות לעניין של האוכל חברה לשף יפני במסעדה בניו יורק ולמדה את כל מה שעוד לא ידעה.

המקום החדש במתחם בזל כולל 30 מקומות ישיבה ועוצב על ידי אורנה בר בגווני חום כהה-ירוק עם אלמנטים של עץ, אבן ומים. הקונספט הוא אוכל יפני ביתי עם תשומת לב לאיכות החומרים והכנה במקום.
התפריט נרחב וכולל ראשונות (סלט סשימי, סלט וואקמה, אגדאשי טופו – 19-29 ¤ ומרקים), תפריט סושי מלא (13-30 ש"ח) וגם קינוחים מבוססי טפיוקה וגלידות בטעמים אקזוטים. בין המנות המיוחדות יותר: תמרי-זושי (29 ¤) – כדורי אורז עם סלמון וטונה אדומה ברוטב טחינה וצ'רשי-סושי מנה זוגית (92 ¤) שהיא בעצם קדרת אצות דגים וירקות שהסועדים מגלגלים לעצמם. יש גם דפי סויה צבעוניים במקום הסושי האצתי המסורתי ובעתיד יהיו משלוחים, טייק אווי וגם שיפודי יקיטורי.

המקום ייפתח להרצה בימים הקרובים ולפי מספר האנשים שנכנסים ושואלים "מתי פותחים" יש ביקוש בשכונה, אפילו שבמתחם יש כבר סושי ותיק. בשעות הצהריים תינתן הנחה על התפריט הקיים.
["Ze Sushi", אשתורי הפרחי 14, טל': 03-6020955]

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully