וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה להחביא אותו

נגה משל

29.11.2006 / 13:24

ככל שעולים מוצקי הקקאו, כך עולה העונג. השוקולד המריר והמשובח של "לינדט" הוא תמיד אצולה והטבלאות החדשות שנחתו פה כהות ושחורות מתמיד

כחובבת מושבעת של שוקולד מריר, המותג "לינדט" סימל מאז ומתמיד את פסגת השוקולד השוויצרי. החבילות המוזהבות והמאורכות שהביאו אנשים טובים מחו"ל היו משאת לב ונוכוחתן בבית עוררה את ההתלבטות הנצחית האם לשמור אותן לאיזה סופלה שוקולד משובח או פשוט ליהנות מהריבועים הכהים נטורל.

מאז הפך השוקולד של לינדט להרבה יותר נפוץ בארץ וגם איכויות השוקולדים המקומיים עלו, אבל עדיין תמיד יש כבוד למוצקי הקקאו גבוהים בחבילות האקסקלוסיביות והמלכותיות שלהם.

עכשיו נוחתות בארץ טבלאות שוקולד חדשות של המותג. העטיפה מלאת אצילות כמיטב המסורת ומי שמקלף אותה מרגיש שמדובר במוצר איכות שמצדיק את השם הטוב (והלא תמיד מוצדק שיצא לשוקולד השוויצרי בעולם). בסדרת "מקורות הקקאו" של לינדט יש 3 סוגי שוקולד הנבדלים במדינות בהן מגדלים את פולי הקקאו ובאחוזי מוצקי הקקאו. אל תתנו לצבע על העטיפה לבלבל אתכם – לא מדובר בטעמי מנטה או תפוז, אלא במקור פולי הקקאו.
בסדרה המשולשת תמצאו את: אקסלנס אקוודור – שוקולד מריר - 75% מוצקי קקאו הגדלים באקוודור, אקסלנס מדגסקר – שוקולד מריר - 65% מוצקי קקאו הגדלים במדגסקר, עם ניחוח וניל, אקסלנס קובה – שוקולד מריר - 55% מוצקי קקאו הגדלים בקובה, עם ניחוח פרחים טרופיים.

הניחוחות של השוקולדים לא כל כך מורגשים, אבל זה בסדר גמור – המרירות העשירה והמדויקת של השוקולד עושה את העבודה ואחוזי מוצקי הקקאו בהחלט מאתגרים. אם הצלחתם לשמור את הטבלאות לאיזו עוגה או מוס חגיגיים – כל הכבוד לכם אם אתם, כמוני, לא יכולים לעמוד בפני הטעם האציל, קובייה אחת גדולה של הכהה הזה (מקסימום 2) בהחלט תספק אתכם.
[להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה מחיר: 13.99 ¤]

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully