וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום לקניית מאפים מרוכזת

5.12.2006 / 12:06

בצמוד למאפייה של 'לחם ארז' בנתניה נפתחה חנות מפעל שמציעה 10% הנחה. סניף חדש של הרשת ייפתח בבית דיאדה בת"א ובהרצליה

חנות המפעל של רשת 'לחם ארז' נפתחה לאחרונה בצמוד למפעל הייצור בנתניה. בחנות מוצעים למכירה כל מגוון המוצרים (לחמים, מאפים מתוקים ומלוחים, ממרחים, גבינות, ריבות וממרחים) בהנחה של 10% ממחירם בשאר חנויות הרשת.

כמו כן, בעוד כשבועיים ייפתח בבית דיאדה בשדרות בן גוריון בת"א סניף נוסף של לחם ארז שישלב בית קפה וחנות-מעדנייה. סניף נוסף נפתח בימים אלה בשכונת הדר יוסף בתל אביב (במרכז הספורט האולימפי) והסניף ה-24 במספר, ייפתח בחודש הקרוב ברחוב הנדיב בהרצליה. שני הסניפים יפעלו במתכונת של בית קפה - חנות.

ואם כבר התחלנו לדבר על מתוקים ומאפים, לא נסיים בלי לעדכן מה מכינים ב'ארז' לחנוכה. אחרי כמה שנים שכיכב הספינג' כסופגנייה של הרשת, השנה מתחכמים ממקום אחר לחלוטין. במקום מטוגן הולכים על אפוי ומציעים בריושים ובריושניות עתירי חמאה ומילויים. הבריושים עגלגלים כמו סופגנייה ונראים כמו אחת מטוגנת, אך כבר בביס הראשון תגלו שזה בעצם מאפה ולא חטיף מטוגן. טעים זה כן, סופגנייה זה בערך (5-12 ש"ח ליחידה).
עוד בקולקציית החורף תמצאו מאפה דניש ומשמש מיובש מוצלח.

_________________________________________________________________
חנות המפעל של 'לחם ארז', רחוב יד חרוצים 19 א.ת. פולג, נתניה. הסניפים החדשים: בית דיאדה, שדרות בן גוריון 75, ת"א, רחוב שטרית 6 (בניין רב ספורט) הדר יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully