וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שו?ק! הכי בריא לאכול מ-ווק

איתי להט

7.12.2006 / 9:21

ל’גו נודלס’ יש אטריות אורגניות וב’ווק טו ווק’ מגישים אטריות מאורז מלא. האוכל המהיר הוא כבר לא שם נרדף לשומן צמחי בפיתה

כבר סיכמנו פה בחודשיים האחרונים שהפאסט פוד הישראלי משנה פניו. מעמדם של הפלאפל, הלאפה וההמבורגר בירידה, בעוד שעל השוק נוחתות קומבינציות זרות, חלקן ייבוא מארצות ניכר וחלקן האחר פיתוח ישראלי מקורי. למשל במקרה של האוכל האסייאתי המהיר - נישה הולכת וגדלה עם שני נציגים מרכזיים ברחוב אבן גבירול התל אביבי - מדובר במעשה שעטנז – חיבור בין המטבח האסייאתי לבין החיך הישראלי.

ההיצע האורגני של 'גו נודלס'

כך בדיוק המקרה של Go Noodels שנפתחה לפני כשלושה חודשים. הבעלים שי גבע, שהוא גם אחד מבעלי הבית בסושייה שליד, בדק וטעם את כל סוגי האטריות בשוק ואת השפעתם של 14 רטבים שונים עליהן. התוצאה היא תפריט עם דגש בריאותי המורכב מששה סוגי נודלס בשישה רטבים תואמים.

תוצאות המחקר המעמיק של גבע, הן אטריות ביצים המיוצרות מדי יום בעבור 'גו נודלס', אטריות אורז רחבות ללא גלוטן, אטריות Rice Flakes שהן בשרניות ורחבות, אטריות מחיטה מלאה אורגניות, מחיטת דורום אורגנית ואטריות שעועית אורגניות ללא כולסטרול במרקם שקוף ומהמם.

על האטריות האלה מוזגים ב'גו נודלס' רטבים כמו רוטב הויסין, סויה מתובלת, קארי, סאטה קלאסי ויש גם רוטב סויה ומייפל מתוק. לצד תפריט האטריות מציעים גם אורז לבן וחום, אגרולים משובחים ולא שמנוניים, מרקים סלטים וקינוחים.
אני טעמתי את אטריות ה- Rice Flakes, שהלכו נהדר עם טעמם הבשרני של הפטריות ושפע רצועות הבקר שתובלו ברוטב קארי אדום וחלב קוקוס. מנה פיקנטית מוצלחת.

לוקיישן: החלק השקט, הידידותי והמתפתח של אבן גבירול.
עיצוב: כתום, פלסטי, ידידותי וקל למשתמש
אווירה: שכונתית ולא רועשת מדי
הגשה: בקעריות פלסטיק שחורות, קל להגיש אותן לפה והן מבודדות מפני החום
קהל: עוברי אורח, אנשי המשרדים ועובדי שגרירות תאילנד וסין
מחירים: 28 ¤ עד 34 ¤
זמן המתנה למנה: דקה וחצי
משלוחים: יש
ניקיון: מבהיק
כשר: לא
מוטו: לחשוב חיובי לאכול בריא
השראה: הדאלי למה

'גו נודלס', אבן גבירול 54 תל אביב, טל': 03-6964040

שיטת השלבים של 'ווק טו ווק'

בערך באותה תקופה ששקד גבע על האסייתית המהירה שלו, נפתחה לו חזית צפונית בהמשך הרחוב גם היא על אותו העיקרון – מהיר ואסייאתי. Wok To Walk היא רשת של אוכל מהיר עם חמישה סניפים בהולנד ואחד בישראל. הסניף המקומי של הרשת נפתח באוגוסט האחרון, והוא מביא עמו את הקונספט שהצליח בהולנד ועובד שם כבר מעל לשנתיים.

התפיסה מנצחת – שיטת שלושת השלבים: בשלב ראשון הלקוח בוחר את מנת הבסיס שלו, מתוך מבחר של שלוש סוגי אטריות, אורז לבן או מלא, או מנת ירקות. בשלב 2 נבחרת תוספת למנה – עוף, בקר, טופו, פטריות ועוד, ובשלב ה- 3 נבחר הרוטב מתוך מגוון של 5 רטבים בהם: שעועית שחורה וסויה, חמוץ מתוק, קארי וקוקוס, טריאקי ופיקנטי חריף.

למתקשים להחליט, מציעים ב'ווק טו ווק' שש קומבינציות מיוחדות הכוללות מנת נודלס בעוף או בקר, מנה ירוקה עם ירקות ורוטב שעועית שחורה וסויה ועוד. טעמתי את מנת השף שהייתה מורכבת מאטריות ביצים, עוף, בצל, נבטים, כוסברה, יין לבן, חלב קוקוס ורוטב קארי. היה לי טעים, אם כי מפלס העוף היה נמוך מעט מדי עוף וחלקים ממנו גידיים.

לוקיישן: החלק הרועש, המפויח והסואן של אבן גבירול
עיצוב: מה אתם יודעים? גם כאן כתום, אבל פחות ידידותי ופונקציונלי
אווירה: מסחרית בקטע רשתי
הגשה: כלי נייר מתקפלים במהירות למגשית טייק אווי, נוחים לאכילה אבל לא מבודדים מפני החום
קהל: עוברי אורח, עשרות מהם
מחירים: 18 ¤ עד 34 ¤
זמן המתנה למנה: דקה וחצי
משלוחים: יש
ניקיון: משתדלים אבל לא מספיק
כשר: כן
מוטו: You never WOK alone
השראה: ליברפול

'ווק טו ווק', אבן גבירול 64, טל': 1-700-700-307

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully