וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות ורינט ברבעון השלישי זינקו ב-22% לשיא של 95.2 מיליון דולר - אולם נפלו מתחת לתחזית האנליסטים

אסף רותם

11.12.2006 / 23:12

החברה הודיעה כי לא תעמוד בתאריך היעד להגיש את הדו"חות - 31 באוקטובר; עשויה להיזרק בשל כך מהנאסד"ק

, מקבוצת קומברס, דיווחה עם תום המסחר על תוצאות חלקיות לרבעון השלישי, שהסתיים ב-31 באוקטובר. החברה, המתמחה במערכות להקלטות וידיאו וקול, דיווחה הלילה רק על שורת ההכנסות, שזינקו ב-21.6% מהרבעון המקביל לשיא של 95.1 מיליון דולר, אולם מעט מתחת לתחזית האנליסטים, שעמדה על 96.7 מיליון דולר. ההכנסות מהוות, ועלייה של כ-3% מהרבעון השני של השנה. בציפייה לתוצאות, טיפסה היום ורינט במהלך המסחר ב-1.9% ל-34.3 דולר.



עוד אמרה החברה, כי לא תעמוד בתאריך היעד להגיש מחדש את דו"חותיה - 31 באוקטובר. משמעות הדבר: ורינט עשויה להיזרק מהנאסד"ק.







הפעם האחרונה בה דיווחה ורינט על תוצאותיה בשורה התחתונה היתה בתוצאות הרבעון הראשון. במארס האחרון התפוצצה פרשת האופציות בחברה האם, ומאז בודקות כל שלוש החברות בקבוצה - קומברס, ורינט ואולטיקום - את דו"חותיהן, בשל רישום הוצאות נמוכות מדי בגין ההטבה הקשורה באופציות שחולקו בעבר למנהלים ולעובדים. תוצאותיה החלקיות של החברה לרבעון השני, הצביעו על הכנסות שיא דאז, שהסתכמו ב-92.3 מיליון דולר - צמיחה של 23.5% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2005.



פרשת האופציות היא אחד הסיפורים הדרמטיים בכלכלה של שנת 2006, ופגעה בחברות ובהנהלות שעד כה נחשבו לפסגת הניהול המקצועי. על פי החשד, שינו קומברס והחברות הבנות שלה בעבר את תאריכי הקצאת האופציות אצלה, כך שנרשמו כאילו הוקצו בימי שפל במניה. בעקבות חשיפת הפרשה, נדרשת החברה לתקן כעת לאחור את רישום הקצאת האופציות באופן אשר יחייב את החברה להוסיף לדו"חות מהעבר הוצאות גבוהות בגינן. זאת, מאחר שלאחר התיקון יירשמו האופציות כאילו הוקצו במחיר הנמוך ממחיר המניה בנאסד"ק ולא במחיר השוק (בתוך הכסף במקום בכסף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully