וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו, תראי את העיניים היפות שלך

איתי להט

14.12.2006 / 0:21

אינגריד שעל שמה המסעדה בת"א, כנראה תישאר תעלומה אבל זה לא הפריע לאיתי להט לבדוק את ההבטחות שלה לגבי חורף חם וטעים. רוב הזמן היה טעים

יש הרבה אנשים שהמיתוג הפרובוקטיבי של הרסטו-בר 'אינגריד', מכעיס אותם. במודעות הפרסום של המסעדה כמעט תמיד מצולם חלק גוף סקסי של אישה עם כיתוב חצוף שמלווה אותו. בדרך כלל זו תמונה של רגליים ארוכות בגרביונים, אבל עכשיו מתנוסס שם מעל הבר שלט גדול בו מצולמת "אינגריד" המצודדת בשפתיים משורבבות שכאילו לוחשות את הכיתוב: "אינגריד מבטיחה חורף חם וטעים". ואם אינגריד מבטיחה - אנחנו באים לטעום.
אגב, פניה של אינגריד הם תעלומה, אף אחד עוד לא זכה לצפות בהם וממה שאני מבין, אף אחד גם לא יזכה.

בחזרה להבטחה המפתה – לגבי החורף החם, נדמה לי שבכל הקשור לתחזית מזג האוויר 'אינגריד' קלעה בול השנה, לגבי הטעים - יש מקום לוויכוח.

אז בעצם מי זאת אינגריד? "לכל אחד יש את האינגריד שלו", מסביר לי אחד מבעלי המסעדה שימי שוורץ. מה זה אומר? אני לא ממש יודע אבל דעתי כבר נודדת למנות הראשונות. סלט אצות, שורשים וטונה אדומה (38 ¤) ושרימפס בטריאקי (39 ¤). שוורץ מנסה שוב להסביר לנו את משמעות רעיון "אינגריד האישית", אבל אנחנו תוקעים בו מבטים חלולים בעוד אנו נוגסים בלחם הטרי והחם שהוגש עם הראשונות.


הטונה מאכזבת. פשוט אי אפשר לעשות לה הנחות. היא יבשה, צרובה מדי ועייפה. לעומתה, השורשים בסלט זקופים ורעננים, אבל זה לא חוכמה גדולה, בסך הכל מדובר בגזירי צנון, קולורבי, מלפפון, בייבי בקצ'וי וגזר ברוטב שמן שומשום, סויה וג'ינג'ר. לי המנה הזאת מזכירה סידור של מדורת ל"ג בעומר עם כל הזרדים האלה.

השרימפס בטריאקי דווקא לא מעורר אצלי קונוטציה לחגים יהודים והוא לעומת הטונה, דווקא מצוין. צרוב היטב על מצע נדיב של פיסות אבוקדו ועגבנייה ומעוטר בהזלפות נדיבות של שמן כוסברה טרי.

עד כאן אינגריד עומדת ב- 75% מהבטחותיה - החורף אמנם עדיין חם, אבל האוכל עד עכשיו הוא פיפטי פיפטי. אולי מה שגונב עוד תשומת לב מהאוכל, הוא החלל הענק והמעוצב בגרנדיוזיות של המסעדה. זה נראה ניו יורק, זה מרגיש ניו יורק ואפילו יש פה טריק מפורסם עם השירותים, שמאפשר לך דרך זכוכית חד כיוונית להשתין ולהשקיף על הסועדים במקביל. ממש כמו בניו יורק.

פילה הבקר שהוגש כעיקרית (112 ¤), הפגין איכות מרשימה של נתח מקומי בן 280 גרם. הוא באמת היה עשוי ונימוח כהלכה. שכוב על מצע ירוק של ירקות: אפונה סינית, שעועית ירוקה, תרד ואספרגוס – החורף חגג בצלחת. בצד הוגשב קערית של רוטב חמאת שרי ופטריות ואני ממליץ לטבול בו רק את הירקות כי את הבשר הזה צריך לאכול עירום, כמו שהוא.

מנת חורף נוספת עליה עטנו כשחפים מורעבים, היא פילה דניס (88 ¤) מעולה לחלוטין על ריזוטו פטריות ביין לבן וירקות. כמה פשוט ככה טעים.

בסוף הארוחה מדדתי שוב את הבטחתה של אינגריד לחורף חם ולאוכל טעים. בדיוק כשהגעתי למסקנה שהאוכל כאן ברובו מוצלח, התחיל לרדת בחוץ גשם של ממש, מבול, והחורף של אינגריד ושלי כבר היה פחות חם.

_______________________________________________________________
'אינגריד', המסגר 9, תל אביב טל' 03-6880022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully