וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורצים עם שרצים

נורית אסיאג

23.12.2006 / 23:30

ליל שישי מול הטלוויזיה ומשלוח פירות ים מקזנקי, שיכנעו שתי בטטות כורסה שנישואים לא פוגעים ברומנטיקה

למרות שטרנד הספורט והבריאות השפיע גם עליי, חייבים להודות באמת: הייתי ונשארתי בטטת כורסה. לא יעזרו שיעורי הפילאטיס וההליכות בפארק, האני שבתוכי נותר חובב בליסה, רביצה ובהייה במסך המרצד. ייאמר לזכותי שהשכלתי להינשא לגבר שיודע להעריך זאת.

רצה הגורל וכבר כמה שבועות אנו מוזמנים לחברים בשישי בערב. המחיר היה ויתור על הבילוי המשפחתי הסלוני שלנו, מה שאיים על שלוות הזוגיות. לכן, משנפלה על כתפיי משימת הטייק אוויי, החלטנו לציין את חזרתנו לשגרת הרביצה הביתית של ימי שישי בהזמנה מבר פירות הים קזנקי. נכון, המקום לא מבצע משלוחים ועליך להוציא את הרכב ולוותר על החניה, אך הדבר לא מטריד אותנו. יתרון של רמת גנים.

בזכות ביקורים קודמים במקום ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים, ותוך כעשרים דקות מרגע ההזמנה הטלפונית כבר היינו בדרך חזרה הביתה, מזילים ריר מהריח הנפלא שהציף את האוטו. כשהגענו לסלון התיישבנו מול המסך, פרקנו את הכבודה והתחלנו במלאכת הקודש.

מנת החציל במרינדה (15 שקל), שמגיעה עם ציזיקי, היתה משובחת, וכמנה קרה היא צלחה בהצטיינות את תלאות הטייק אוויי. סירת החציל הונחה באגם של מרק יוגורט, שחמצמצותו המעודנת היוותה קונטרה נכונה למתיקות המרינדה. פשוט מושלם.
מנת הקלמארי וראשי קלמארי בציפוי פריך (35 שקל), שנארזה בקופסת קרטון, הצליחה גם היא להגיע במצב צבירה טוב, למרות שמדובר באוכל מטוגן. לטבעות היה מרקם רך ולא צמיגי, הראשים היו פריכים כנדרש, והרוטב הפיקנטי שהתלווה היה טעים אף הוא.

שתי המנות העיקריות הנוספות שהוזמנו לא עמדו בסטנדרטים של ההגשה בבר עצמו. אין מה לעשות, כשאורזים אוכל חם בתוך פלסטיקים ואפילו הם מהסוג המשובח אי אפשר להתחמק מטעם הלוואי הקליל המתווסף למנה. ועדיין, מנת הריזוטו פירות ים (55 שקל) היתה טובה וכללה אורז צהבהב ורך, מנוקד בעשבי תיבול ובעגבניות ושופע הפתעות כטבעות וראשי קלמארי, מולים ושרימפ, הכל בנדיבות וברוחב לב.

המנה הרביעית היתה היחידה שאכזבה. אני בטוחה למדי שהזמנו שרימפס בחרדל דיז'ון וקסיס (35 שקל), אבל לא נראה שזה מה שקיבלנו. המנה שהגיעה אמנם היתה חביבה והפגינה את הנדיבות הקזנקית (תריסר שרימפס שמנמנים עיטרו את גבעת האורז, אם כי אחדים סבלו ממרקם קמחי), אך לא ניכרו בה עקצוץ החרדל או מתקתקות הקסיס. האם טעינו בהזמנה? האם טעו במטבח? לאלוהי השרימפס פתרונים.

קינחנו בסלט פירות שבמקרה הכינותי מראש, ארזנו שאריות ובהינו שלובי ידיים ב"סיינפלד". מי אמר שנישואים פוגעים ברומנטיקה?

קזנקי. הארבעה 16, תל אביב. טל' 03-5610630. א'-ד' 12:00-24:00, ה' 12:00 עד לקוח אחרון, ו'-שבת 17:00 עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully