וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילה שאותי הפילה

דנה וקסלר

15.1.2007 / 11:10

נכון, הפסטה של פרינצ'יפסה לא היתה מושלמת. מזל שבהמשך הגיע קינוח אלוהי בדמות השילה, שסייע לחוויה להסתיים בהפי אנד

לפני יום הולדת הכל מותר. בעיקר אוכל טוב. לכן החלטתי שלרגל ציון הדרך, שחל בסוף השבוע שעבר, אין טעם לצמצם בפחמימות ואין לי ראש מתמטי בשביל לספור כל כך הרבה קלוריות.
עבר עליי שבוע קשה לקראת יום ההולדת.

השנה ממש לא התחשק לי לחגוג, ואפילו מבחינת המתנות היה קשה מאוד לרצות אותי. אולי זה הגיל. 25 זה כבר שליש חיים בשביל האדם הממוצע, אבל אצלי זה נראה יותר כמו חצי. כך קרה שכל השבוע בלסתי, ומובן שכאשר קיבלתי על עצמי את מטלת מדור הטייק אוויי, ידעתי שהיום לא יהיה שונה משאר השבוע.

כבר בניתי לוח זמנים מפורט: יום חמישי בערב אוכל סיני עם החבר, יום שישי ארוחה בשרית עם אחותי, בשבת ארוחה ביתית אצל אמא; כך שמראש הוחלט שיום רביעי יוקדש למשלוח.

הפור נפל על המטבח האיטלקי. "מתחשק לי פסטה", אמרתי לבן זוגי, שאוהב את המאכל השמנמן בדיוק כמוני. התקשרנו לפרינצ'יפסה ובעזרת הטלפן המקסים והסבלני החלטנו להתפנק כל אחד במנת פסטה אני ברביולי ממולאים גבינות ברוטב שמנת, פטריות ויין לבן; הוא ברביולי פטריות באותו רוטב (48 שקל כל מנה). לקינוח הזמנו שילה (32 שקל) ופנקוטה שקיבלנו על חשבון הבית, משום שביצענו הזמנה מעל 100 שקל.

פתחנו שולחן, הכנו סכו"ם וחיכינו. כעבור 45 דקות נשמע הצלצול המיוחל בדלת. דחפנו את הכלב (לאן??), כיבינו פלאפונים והתחלנו במלאכת הזלילה. להגנת פרינצ'יפסה ייאמר שאת הפסטה הכי טובה בעולם מכין החבר שלי, כך שסביר מאוד שאהיה ביקורתית כלפי אחת שמגיעה ממקור חיצוני. הרביולי היה בינוני מינוס; כמות הרוטב המזערית לא סיפקה את הדרוש והפרמזן נדבק לרביולי בצורה לא מאוד מחמיאה. לא התלהבנו. בסך הכל היה לא נורא, אבל ציפינו ליותר.

שלב הקינוח כבר היה ברמה אחרת לגמרי. הפנקוטה היתה קצת קטנה, אבל המרקם היה מעולה והטעם לא פחות. והשילה... הו, השילה: מנה אלוהית של שכבות קרם קפה וקרם ריבת חלב על מצע בראוניז עם שבבי פקאן. נשמע טוב? היה מעולה! אולי אם יהיה כוח מאוחר יותר נתקשר שוב לטלפן הנחמד ונציע לו את המתכון שלנו לפסטה תמורת המתכון שלהם לקינוח.

עכשיו נרגעים ומתחילים שוב במונולוגים הפנימיים על הירשמות לחדר כושר ואכילה נכונה דלת שומן ופחמימות. מה שבטוח, השבוע כבר לא נעשה שום דבר בנדון. כדברי המשורר, זו המסיבה שלי ואבכה אם ארצה; או במקרה שלי אזלול.

בקטנה

שירות: מתוק כמו שילה
זמנים: לא פחות ולא יותר
אריזה: קופסאות שאפשר לשטוף לשמור. אמא שלי היתה מתלהבת
בונוס: קינוח אחד חינם
מינוס: למה רק אחד?
תמורה לכסף: החיים קצרים מדי לחישובים
שורה תחתונה: יום הולדת זה לא זמן לדיאטה

פרינצ'יפסה. מנחם בגין 7, רמת גן (בית גיבור ספורט(. טל' 6134050. משלוחים: א'~ה' 12:00~22:45, ו' 19:00~22:45, שבת 12:00~22:45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully