וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפשף הבננות

איתי להט

24.1.2007 / 22:01

לפני יומיים פרסמנו כתבה שעסקה במעלותיו של האבוקדו. כבר מהטוקבק הראשון התברר שלקחתם את הערכים התזונתיים שלו למחוזות מאוד רחוקים. זרקתם כפפה – הרמנו. קבלו עוד כמה טריקים בכלל לא רעים

אם חשבתם שמחית אבוקדו עושה עבודה טובה לסיכוך העניינים, חכו שתשמעו מה צדפות, בננות וחילבה יכולים לעשות לחיי המין שלכם. מסתבר שהקשר בין אוכל למין אינו אסוציאטיבי בלבד. השניים הולכים חבוקים כבר הרבה מאוד שנים ביחד. זה מתחיל מן הסתם בכל הקונספט שנוצר סביב הארוחות הרומנטיות, מסתבר שכל הקיטש הזה פועל עלינו בכל פעם מחדש. תאורה רכה, קצת יין, מנה שגורמת לבנ/ת הזוג שלכם להמהם בהנאה והפרומונים מתעוררים. אבל לאוכל יש עוד הרבה עניינים להציע בתחום המיני, גם במחלקת המעוררים וגם באזור האביזרים והממרחים לסיכה טבעית ומושלמת.

בואו נתחיל בדברים הכי בנאליים ומוכרים. שוקולד הוא כידוע מלך המעוררים, המאכל הלאומי של מאוהבים. פרט לשלל המשחקים שאפשר לבצע בו ולעולם אסוציאציות עשיר שהוא מעורר בהקשר המיני, מסתבר שהוא מכיל בין השאר סרטונין, המרגיע את מערכת העצבים ומשפיע על התהליך במוח הקשורים להתנהגות של נאהבים. כך על פי האגדה למשל, בשוקולד השתמש קזנובה בכדי לפתות ולכבוש את פילגשיו והוא כמובן לא היה היחיד. הטריק הזול הזה (12 ¤ לחפיסת שוקולד חלב) חוזר על עצמו בעשרות סרטים וספרים.

אגדות דומות נשזרות סביב תאנים שנחשבו כפרי תאווה עוד מתקופת יוון העתיקה. אך גם כאן לא מדובר בסתם אגדה אורבאנית שהתפתחה באתונה. התאנה עשירה בניאצין המזרז את זרימת הדם לכל חלקי הגוף, ובמגנזיום החיוני ליצירת הורמוני המין. אפרוזידיאקים נוספים ומוכרים הם פטריות הכמהין להן טוענים יש ריח מגרה ועל זה לא בטוח שכולם מסכימים. מצרכי ייסוד נופים הם מיני צמחי תבלין, שמטרתם מאז ומעולם היתה להמריץ ולתבל את העניינים. לכך יצלחו בין השאר: שום, בצל, שומר, כמון, חילבה, כוסברה, גת, כורכום, לימון ועל פי כמה אסכולות אולי אפילו חסה.

הבדלי מיגדר

כשניגשים לעמוד על ההבדלים בין המעוררים אצל גברים, למעוררים אצל נשים, צריך להתמקד בהשפעות השונות שכל אחד מבני המין זקוק להם בכדי, איך לומר, להתחרמן. אצל נשים תיאבון מיני בריא נובע מאיזון של המערכת ההורמונאלית ושחרור לחצים. לכך יתאימו אגוזים, שמן זית, וגרעיני אבטיח המכילים אשלגן המרגיע את העצבים. אליהם מצטרפים הרבה דגים של מים עמוקים המשופעים באומגה, פירות יער המשתבחים בהשפעה מבורכת על המערכת ההורמונאלית וגם גלידות העשירות בחומצות שומן ושימושיות גם למשחק מקדים.

אצל גברים צריך להרגיע את מערכת העצבים המרכזית בכדי להסיט את זרימת הדם מכיוונה, אל כיוונם של מרכזי העונג האחרים. לכך תורמים הג'ינסנג ושוש הקרח שממריצים את מחזור הדם. מזונות עתירי אבץ, שתפקידו חיוני לבלוטות המין, גם הם טובים לאכילה: קטניות, אגוזים, דגים, מאכלי ים וגם כבד ובשר שאינו אדום. מי שמודאג מטעם הזרע ומאיכותו שלא יוכל עמבה. מנגד, כדאי לו שיפנה לעזרתם של מזונות כמו דובדבנים, תותים ופירות טרופיים. אגב, אם אתם רוצים להוריד את החשק המיני, חליטות רבות של הדס ומרווה, יעשו את העבודה מצוין.

מגירת האביזרים

אחרי המשחק הארוטי המקדים, מגיע זמן ההארד קור. הפעם אוכל הופך לאירוע המרכזי, הוא נמרח, מתלקק, מחליק אזורים ומשמש כתחליף דילדו לטבעונים ולחסכנים.

אי אפשר למשל להתעלם מזקיפות הבננה, מקשיחות הגזר, או מצורתו הארגונומית של המלפפון. מבט אחד קצר באספרגוס ו/או ארטישוק, יכול להיות אפקטיבי יותר מצפייה בסרט פורנו. שילובים בפוזיציות שונות בין שמנת, תותים ושמפניה, יכולים להביא גם את הפריג'ידים ביותר לאקסטזה.
אפשר גם לאמץ שיגרות אכילה אל חדר המיטות. למה לא לנסות מין אוראלי כפי שאתם מלקקים גלידה, או לבצע את אותו המין פעם לאחר לגימת תה חם ופעם אחרי ביס משלגון קר. יש כאלה שאפילו ישמחו למרוח תבלין פיקנטי במקום כזה או אחר. האפשרות אינן מוגבלות, והרי מה עוד אפשר לבקש כשמשלבים את שתי התאוות הגדולות בעולם.

מי שמחפש השראות קצת יותר נועזות מוזמן להשאיל את הסרט אמריקן פאי לדוגמא ולראות מה אפשר לעשות עם עוגת תפוחים ברגע של חרמנות קשה. אגדה אורבנית אשר טרם נבחנה מדברת על תחליף אפשרי לפאי בתור קליפת בננה שעברה חימום קצר במיקרוגל. זהירות! חימום ארוך מידי עלול להיות מסוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully