וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתוצאה משתייה מופרזת

גיא גיסר

21.2.2007 / 10:59

וודקה ומאלט סקוטי או סאקי יפני, חוקי תעופה חדשים וקוקטיילים אישיים בכוסות פלסטיק. ההזיות החדשות של עולם האלכוהול

כנראה שעולם האלכוהול טרם שבע מאופנת הוודקה סופר-אולטרה-פרמיום. ההוכחה היא וודקה נוספת שתתווסף לרשימה הארוכה של וודקות איכות בשנה הקרובה, אך לשם שינוי, הפעם מדובר בחידוש של ממש.

הוודקה החדשה נקראת "וואלט" (Walt), משום שהיא מעין שילוב של וודקה וסינגל מאלט. היא מיוצרת בסקוטלנד משעורה מונבטת, מזוקקת לא פחות מחמש פעמים (!!!) בזיקוק דודי מסורתי, והמים בהם משתמשים להכנתה מגיעים מנהר הספיי שבהיילנדס. למעשה מדובר בוויסקי מאלט ללא יישון, כך שמעניין יהיה לעמוד על ההבדלים בין מאלט רגיל לוואלט.

התוצאה, ע"פ היצרן, היא "המחווה הטהורה ביותר לדורות של פורצי הדרך הסקוטיים. המשקה של הזמן החדש". בסופרלטיבים הם טובים, נותר רק להמתין ולראות איך המשקה עצמו שיעמוד למכירה בחנויות בארה"ב במחצית השניה של 2007.

וודקה סאקה

מזרח מול מערב, מסורת יפנית מול מסורת מזרח אירופאית, אורז מול דגנים, כל אלו נפגשים במשקה אחד- "ווקה-סאקי". הווקה-סאקי אמור לתת מענה לכל מי שעבורו וודקה חריפה מדי וסאקה פשוט לא טעים. המשקה מורכב מערבוב של 80% וודקה (זיקוק דודי, כמובן) עם 20% סאקה וכמה תמציות פירות טרופיים וגרגירי יער. הנוזל הסופי בצבע תכלת-טורקיז מזכיר חומר ניקוי לאסלות.

מדוע דווקא וודקה וסאקה? בגלל הרוחות המערביות המגיעות מערבות סיביר להרי האסהי היפניים שיוצרים יחדיו "מפלצות שלג" בצורות שונות ומשונות. זה, לפחות, התיאור הלירי של היצרן לסיבה לייצור המשקה המוזר. ניתן לרכוש בארה"ב החל מתחילת השנה.

חוקים אבסולוטים

חוקי התעופה החדשים באירופה מונעים מהנוסעים בחברות השונות להעלות נוזלים לתא הנוסעים של המטוס. החוקים נועדו למנוע פעולות טרור, ונוסעים רבים שרוכשים בקבוקי אלכוהול לפני הטיסה נאלצים להיפרד מהם ולהפקידם בידי אנשי הבטחון בשדה התעופה. התגובות בשטח זועמות, אך ללא כל תוצאה. חוק זה חוק.

עיתונים באנגליה מדווחים על נוסע אחד, בנמל התעופה במנצ'סטר, שלא הסכים להשאיר את בקבוק הוודקה שברשותו בשדה. כמחאה על כך שדרשו ממנו להשאיר את הבקבוק על הקרקע הוא חלץ את הפקק, הביט הישר בעיניהם של אנשי הבטחון ושתה את הוודקה עד הטיפה האחרונה- ליטר וודקה בפחות מדקה. כשסיים את הדרינק חייך חיוך גדול (לא ברור אם מסיפוק או שמא היה זה חיוך אלכוהולי) ופנה אל עבר כבש המטוס. למרות רצונו העז לטוס משם, נעצר האיש ע"י המשטרה המקומית בתואנה כי הוא שיכור מדי בכדי לטוס בחברה מסחרית. לאחר 24 שעות בתא המעצר, כשהוא פיכח לחלוטין, הועלה השתיין לאחר כבוד למטוס והמשיך בדרכו. לוודקה שלום.

קוקטייל מוכן בכוס

חברת האלכוהול האמריקאית "מיסטיק" הוציאה לאוויר העולם המצאה חדשה ומקורית- "מטרופוליטן מרטיני", קוקטיילים מוכנים בכוס אישית. די לקניית בקבוקי אלכוהול ולהכנת קוקטיילים ביתיים ארוכה ומסובכת, פשוט להסיר את המיכסה- ולשתות.

המארז המהודר מכיל שתי כוסות מרטיני עשויות פלסטיק מכוסות במכסה פלסטיק מהודק היטב ומלאות בקוקטייל אלכוהולי אמיתי מוכן מראש. מגוון הקוקטיילים מכיל את הקוסמופוליטן, וודקה מרטיני, אפל מרטיני ואפילו קוקטייל מרטיני שוקולד בצבע צואתי במיוחד.

התגובות בארה"ב למוצר החדש מדווחות על רעיון נהדר אך ביצוע לא מושלם. המכסה לא אוטם הרמטית את הכוס, כוסות הפלסטיק עבות מדי, יותר מדי טעמי לוואי ומחיר מופקע (13$ לשתי כוסות). כך או כך, אם הפגמים יתוקנו (והמחיר יוזל משמעותית), אין ספק שמדובר בשוס לא רגיל שעלול, לא עלינו, לכבוש את הדוד סם במהירות האור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully