וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגורים זמנית

רחל אינגבר

13.3.2007 / 13:45

שני סניפי רשתות בתי קפה ברחוב אבן גבירול בתל אביב נסגרו לאחרונה. האם זו רוויה ברשתות או סתם צירוף מקרים

מי שרוצה לערוך סיור הכרות מהיר עם מבחר רשתות בתי הקפה הפועלות כיום בארץ, צריך פשוט לערוך טיול רגלי לאורך רחוב אבן גבירול בת"א. ברחוב אפשר למצוא ייצוג כמעט מלא לכל הרשתות הקיימות. נראה שכל הסניפים עומדים יפה בתחרות, ובשבועות האחרונים אולי אף יותר קל להם, מאחר ששתי נציגות בולטות הגיפו זמנית את דלתותיהן.

הנורה הכחולה דוחת היתושים היא הדבר הבולט ביותר כרגע ב"קפה קפה" שבאבן גבירול 110, מואר תמידית ונראה קצת מבולגן, כאילו ננטש בפתאומיות. הסניף, אחד מ-18 הפזורים באזור המרכז, שנמצא ליד בית הדואר וכמה עסקים קטנים מפרידים בינו לבין קפה הלל השכן, נעול מזה כחודש.

בית הקפה הלבן שסימן ההיכר שלו הוא הדשא המלאכותי המקיף אותו, "אספרסו בר" באבן גבירול 84, נראה מחוץ לדלת הזכוכית השקופה קצת יותר מסודר. בתוך הסניף של הרשת התל אביבית, שלאחרונה החל להפעיל גם דוכן טייק אווי, השולחנות והכסאות הפוכים ומרוכזים בפינה ומתג התאורה מושבת. כבר למעלה משבוע הרחבה על המדרכה פנוייה, ועל הדלת שלט מיותם עם מס' טל' לעת חירום.

עד גמר השיפוצים או הזכיינים

בשיחת טלפון הסבירה נורית רוה, מנכ"לית אספרסו בר, כי הסניף, שנמצא בקרקע בניין מגורים, נסגר לעת עתה עקב דרישה של עיריית ת"א לשפץ באופן מסיבי את קומת העמודים בעקבות שיפוץ הרחוב. על מנת למנוע קריסה של העסק הסניף לא פועל בינתיים, והרשת נמצאת במשא ומתן לגבי העבודות מול בעלי הבית. נכון לעכשיו, לדבריה, אין פרטים לגבי מועד פתיחה מחודש.
הסיבה לסגירה של קפה קפה משאירה קצת יותר מקום לוודאות ואופטימיות. בשיחה עם רונן נמני, הבעלים של הרשת, הובהר שהזכיין התחלף, הסניף עובר שיפוצים ועתיד להפתח מחדש ב-1 לאפריל. הוא הוסיף שעם הפתיחה המחודשת יושם דגש חדש על טייק אווי שמיועד ללקוחות שעוברים ברחוב. הבר יעבור לחזית הרחוב, וישמש כדלפק למכירת קפה ומאפה. עם זאת, בית הקפה ימשיך לפעול במתכונתו הרגילה, כולל תפריט מלא ומקומות ישיבה בימין ובחזית המדרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully