וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינוח, יין קינוח

15.3.2007 / 8:03

מרכז הדרכת היין "בית איש הענבים" משיק היום סדנא חדשה ומרוכזת בגלוקוז, בשיתוף עם הקונדיטורית תמר גבע, שתלמד אתכם להכין קינוחים מקצועיים ולהצמיד להם יינות קינוח

יש אנשים מגיעים למסעדה רק בשביל הקינוח. שורדים את המנה הראשונה, סוחבים בעלייה את המנה העיקרית, ורואים בעיני רוחם רק פונדנט שוקולד חם. בדיוק בשביל אנשים כאלה (אבל לא רק, כמובן), תיפתח ביום חמישי הקרוב בבית איש הענבים, מרכז הדרכת היין המקצועי בישראל, סדנא חדשה, ייחודית וגלוקוזית במיוחד לאפיית קינוחים ויין.

את הסדנא יעבירו השפית-קונדיטורית ליון-תמר גבע (לשעבר "כפות תמרים" ו"פוד ארט") מ"טרטין קינוחים" וחיים גן, הלוא הוא "איש הענבים" בכבודו ובעצמו.

מה בסדנא

במהלך הסדנא תכינו ארבעה מתכונים, תוך כדי קבלת הסברים על טכניקות אפייה שונות וחומרי גלם מקצועיים (מחית נוגט, הברקה לפירות וכו'): פונדנט שוקולד במילוי טראפלס שוקולד לבן טרופי, קרמבו שוקולד לבן בניחוח ארל גריי, טארטלט אישי במילוי קרם פטיסייר ותותים טריים, וקינוח מיוחד לפסח - "שוטים" של מוס נוגט אגוזים בכוסות זכוכית, בעיטור טופי אספרסו על מצע אגוזים מסוכרים. חיים גן ישדך לקינוחים יינות קינוח תואמים, תוך כדי טעימת יין מודרכת, ובסיום תקבלו את הקינוחים ב- Take away(כדי שתוכלו להשוויץ בבית) וחוברת מתכונים אישית.

הסדנא תתקיים ביום חמישי 15.3 בשעה 19:00-23:00. מספר המקומות מוגבל ל-16 ומותנה בהרשמה מוקדמת.

מחיר: 270 ¤
לזוג: 400 ¤
לחברי מועדון איש הענבים: 225 ¤

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully