וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות ספיגה

21.3.2007 / 0:31

אם לא תהיה שביתה, אלפי אוהדים אנגלים, ישטפו עם בירה את רחובות תל אביב. חוץ מזה צפויים לקראת סוף השבוע הקרוב עוד כמה אירועים שווים

עם בואה של נבחרת אנגליה לישראל לקראת המפגש בשבת, 24 לחודש (20:30) פצחה עיריית תל אביב בקמפיין מיוחד של קבלת פנים לכ-5,000 האוהדים שצפויים להגיע לכאן מהאי הבריטי, שתכלול תהלוכות, מופעים ואיך אפשר בלי – גם הרבה-הרבה בירה, זכר לחוויה הדי מאלפת מהמפגש עם נבחרת אירלנד לפני שנתיים בדיוק. החל משעות הבוקר של יום שישי יתקיים הפנינג המוני בגני יהושע ובספורטק, שיכלול הופעות מוזיקליות חיות, טורניר כדורגל היתולי, מרוץ מכוניות על שלט ומסיבות ריקודים. האירוע יתקיים בשיתוף עיריית תל אביב והשגרירות הבריטית ויהיה פתוח לקהל הרחב.

וכאן בדיוק מתבטאת הכנסת האורחים שלנו, זו שאנחנו נוהגים ללגלג עליה. אין מקום באירופה שבו מתקבלים האנגלים, ובמיוחד אוהדיהם, בכזה כבוד מלכים. האוהדים הבריטיים ידועים לשמצה בכל עיר שבה הם נמצאים. הם לא אהודים במיוחד, הם מתפרעים (מי שראה את "יורוטריפ" קיבל מושג) והם נכנסים לתקריות אלימות עם המקומיים כמעט בכל טורניר חשוב. אפילו במונדיאל בגרמניה, שהיה טורניר עם ארגון מושלם ונטול התפרעויות כמעט, היו להם היתקלויות עם המשטרה. וכאן, לעומת זאת, הם צפויים להתנהג כמו פאפיס טובים, למרות נהרות הבירה שיחולקו להם ברחובות תל אביב. הסיבות? יש הרבה, אבל בואו נגיד שהאירוח הישראלי החם (שלפעמים, יש להודות, מתרפס יתר על המידה) עוזר להרגעת הרוחות.

התרבות הבריטית בכל הנוגע לצריכת אלכוהול היא עניין שישראלי ממוצע לא יבין. בעוד אנחנו שותים כוס עד שתיים ביציאה ממוצעת, האנגלים יסיימו יום עבודה בהליכה לפאב המקומי ובלגימה די מאסיבית, וזה עוד לפני שדיברנו על הבילוי של הערב. כשמדובר בכדורגל העניין מוקצן עוד יותר. לאנגלים יש בארים מיוחדים המוקצים לאוהדים, שמשמשים אותם לפני ולאחר המשחק. את קבוצת הפאר של ליברפול מממנת כבר שנים חברת קרלסברג וגם ניוקאסל משתמשת בקבוצת הכדורגל של העיר לפרסום מבשלות השיכר המפורסמות שלה. בשל כך ניתן יהיה בסוף השבוע הקרוב לצפות להרבה אנשים שלא יפסיקו להלך ברחובות עם כוסות פלסטיק מלאות בנוזל אלכוהולי בצבע דבש. קרלסברג כבר הודיעה שתספק 10 אלפים ליטר בירה לאירוע. נשמע הרבה? בואו נגיד שכשהאירים הגיעו לפה הבארים בתל אביב סבלו ממצוקה קשה של אלכוהול והיו צריכים תגבור מהיר מחו"ל, ככה שכנראה שיש סיבה לחינגה הגדולה.

לבנה עם שמן זית בבגאט

סזאר, ביסטרו בר בפארק המדע ברחובות, פותח שולחן ומזמין אתכם לשבוע של חגיגה דרוזית. בין התאריכים 21-28.3, תתארח במסעדה משפחת חלבי (דור עשירי בארץ) מדליית אל כרמל, הידועה בהכנת תבשילים דרוזיים מסורתיים. במהלך השבוע יבשלו ענה, הלל וחילאווה חלבי ביחד עם השף של סזאר, עומר ברנע, מבחר מנות דרוזיות אותנטיות שיוגשו בין השעות 19:00 עד חצות. מומלץ להזמין מקום מראש.

Cezar
פקריס 3 - פארק המדע, רחובות 08-9465444

שרדונה ביקב ברבדו

יקב כרמי יוסף מזמין את הציבור לחגיגות אביב והשקת יין השרדונה מבציר 2006. ההשקה תיערך בימי שישי, בתאריכים 23 ו-30 במרץ, בין השעות 11:00-17:00. בכל שעה עגולה תיערך הרצאה של אחד מיינני היקב, פרופ' עודד שוסיוב ופרופ' בן עמי ברבדו, בנושא השפעת גורמי הסביבה על איכות הפרי והיין. בנוסף, היקב יהיה פתוח לטעימות יין בחול המועד פסח, 6 באפריל, בין השעות 10:00-14:00. עלות הכניסה בכל התאריכים היא 10 ¤, שיקוזזו עם קניית יין.

יין השרדונה מורכב מ- 100% ענבי שרדונה. מיין זה הופקו רק 6,500 בקבוקים המיועדים לייצוא ולשוק המקומי בישראל. מחירו של בקבוק כ-85 ¤ כולל מע"מ.

שורפים חמץ

רשת מסעדות פסטה מיאה בתל אביב חוגגת לכל סניפיה יום הולדת מיוחד. במצטבר הרשת כבר בת 21 שנה: 11 שנה לסניף הבשרים ברחוב וילסון, 9 שנים לסניף החלבי ברמת החי"ל, ושנה לסניף פירות הים ברחוב יהודה הלוי. לכבוד האירוע יוגש במסעדות פסטה מיאה עד חג הפסח, תפריט יום הולדת עם מנות הדגל של המסעדות במחירים חגיגיים במיוחד: שלל מנות ראשונות בין 9 ¤ ל- 15 ¤, מבחר עיקריות בין 21 ¤ ל-28 ¤, קינוחים ב-21 ¤ וכוס יין ב-12 ¤. התפריט יוגש בימים א' – ה' מהשעה 12:00 עד 18:00.

בתפריט תמצאו מנות ראשונות כמו ארנצ'יני - כדורי ריזוטו על מצע רוטב עגבניות ופלפלים (9 ¤); סלט גינה - מיני חסות, עגבניות שרי, בזיליקום, רוקט וזיתים שחורים (10 ¤); פיור די זוקיני - פרחי קישואים ממולאים בריקוטה ובזיליקום על מצע פסטו (14 ¤), ומבחר פסטות טריות מתוצרת עצמית, עם רטבים המשתנים מידי יום (פומודורו, רוזה, עגבניות ופלפלים, אלפרדו, שמנת ובטטה ועוד).

Pasta Mia - פירות ים
יהודה הלוי 52 פינת נחמני, תל אביב 03-5669967

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully