וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

געפילטע עד הבית

שירי כץ

23.3.2007 / 9:10

לא מעט מסעדות בתל אביב מוכנות להכין בשבילכם את הקניידעלך. להלן הרשימה שיכולה לחסוך הרבה מתחים ומריבות בדרך אל הסדר

אחרי שהושלמו הדיונים אצל מי עושים את הסדר, נכנסים בימים אלה בני ישראל לוועידות פסגה לגבי סוגיות הרות, כמו מי מכין מה, או במילים אחרות, מאיפה לרכוש את התקרובת לשולחן החג.

כבכל שנה, גם לקראת הסדר הזה עמלים לא מעט
מסעדנים בהכנת געפילטע, חרוסת ושות', ולמרות שליל הסדר הוא רק ביום ב' 2.4, את ההזמנות יש לבצע כבר עתה, כדי שלא תמצאו את עצמכם מגלגלים קניידלך במו ידיכם ברגע האחרון.

והרי הרשימה המלאה, כולל מדד הגעפילטע. את יתר הפרטים והמחירים אפשר לברר במקום עצמו.

מפגש רקפת, השקד ומול עדן

מפגש רקפת (ז'בוטינסקי 99, טל' 5756689) - המסעדה היהודית-ביתית הוותיקה מציעה את המנות המוכרות במחירים נוחים. בתפריט: קניידלך לפי יחידה, מרק עוף וכבד קצוץ למנה ראשונה; קציצות עוף עם פירות יבשים או צלי בשר לעיקרית; צימעס, שעועית ירוקה, כרוב מבושל ולביבות קישואים כתוספות.
מדד הגעפילטע: 13 שקל.

מפגש השקד (חשמונאים 90, טל' 5610546) - מסעדת הדגים הוותיקה מציעים ארוחה מיוחדת לחג. בתפריט: ראש של דג, דג ממולא, סלט ביצים, כבד קצוץ ועוד. כל המנות מגיעות עם חזרת ביתית.
מדד הגעפילטע: 16 שקל.

מול עדן (לילינבלום 3, טל' 5172993) - המסעדה מנווה צדק מציעה כמדי שנה ארוחת פסח מלאה. בתפריט: מרק עוף עם קניידלך, כבד קצוץ ורגל קרושה לראשונות; צלי בקר, שוק אווז, צלי עוף, לשון וקורקבני אווז לעיקריות; ומנות כמו גיבץ', צימעס, כרוב מאודה וכוסמת לתוספות; ולפתן פירות יבשים לקינוח.
מדד הגעפילטע: 18 שקל.

קיטון, סנדר, טשרניחובסקי ואורנה ואלה

קיטון (דיזנגוף, טל' 5233679) - המסעדה נערכת לחג בקפידה. ניתן להזמין מנות בודדות מתוך התפריט הרגיל, או חבילת חג הכוללת געפילטע, כבד קצוץ, מרק עם קרפלך, מנת בשר לבחירה, שתי תוספות לבחירה ולפתן פירות לקינוח. מחיר ערכת ליל סדר לעשרה סועדים: 1,100 שקל, כולל חזרת ביתית.
מדד הגפילעט: 16 שקל.

סנדר (לוינסקי 14, טל' 5371872) - גם בפלורנטין מריחים את החג. זמי סנדר מכין מרק קניידלך (25 שקל למנה), מנות ראשונות כמו כבד קצוץ מסורתי ורגל קרושה פיקנטית, ומנה עיקרית לבחירה (כולל שלוש תוספות), כמו לשון עגל עם פטריות וכתף בקר ברוטב פטריות. מי שמזמין מעל עשר מנות זוכה בעשרה אחוזים הנחה.
מדד הגעפילטע: 20 שקל (10 אחוז הנחה להזמנה של יותר מ-10 מנות).

אורנה ואלה (שינקין 33, טל' 6204753) - כאן אפשר לאסוף ארוחה פחות מסורתית. בתפריט: לביבות בטטה, עוגות כשרות, פשטידות, מנות חמות כמו אורז ירקות, אוסבוקו טלה ומבחר נאה של מנות על בסיס דגים. לקינוח: עוגות כשרות לחג, למשל עוגת פבלובה מרנג עם קצפת ותותים או עוגת מוס שוקולד (כ-120 שקל לעוגה).
מדד הגעפילטע: אין.

טשרניחובסקי 6 (טל' 6208729) - בתפריט: קציצות דגים מרוקאיות, קציצות כרישה, עלי גפן ממולאים באורז, לבבות ארטישוק ממולאים בבשר וירקות שורש במנות הראשונות; שוק עוף ביין בצלצלים ופירות יבשים ועוד בעיקריות.
מדד הגפילטע: אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully