וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החירות לא לשטוף כלים

איתי להט

28.3.2007 / 14:24

הסדר הזה יכול להתנהל כהלכתו, אבל עם כמה חידושים ואלטרנטיבות. הנה כמה הצעות להקל על ההגשה, על הפינוי ועל האפקטים של היום שאחרי

אצל רוב האנשים המונח כלים חד פעמיים יעורר חלחלה. לא רק שהם נראים זולים, הם גם מייצרים פסולת אקולוגית מיותרת לחלוטין. את הפאן האקולוגי עדיין לא פתרו ברשת "פעמית סטור", אבל את הצד הוויזואלי דווקא כן.

הרשת מציעה בעצם שולחן חג מלא סטייל: צלחות, כוסות, סכו"ם, כלי הגשה במגוון גדלים, מרקיות, מפות, מפיות, ראנרים, קנקנים, גביעי יין, נרות ועוד. הכלים לא רק משובבי עין אלה מהווים חגיגה אמיתית למארחת: בתום הארוחה לא צריך לשטוף אותם, פשוט משליכים הכול לפח.

הצבעים השולטים בקולקציה הינם בהתאמה לטרנדים השולטים בתחום האופנה והעיצוב לבית: שילובים של שחור ולבן, ירוק, מטאלי, כסף וזהב, צבעי פסטל, כחול, לצד כלים עם הדפסים ואיורים של פרחים עדינים, הדפסים גיאומטריים, הדפסים אתניים ועוד. החומרים בקולקציה - נייר או פלסטיק - מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת, איכותיים ומתאימים להגשת אוכל חם או קר.

מחירים: צלחת מרק החל מ – 33 אג', צלחת החל מ – 33 אג', כוסות החל מ – 20 אג', מפות החל מ – 3.20 ¤ מפיות (חבילה של 20 יח') החל מ – 3.00 ¤ סכו"ם החל מ – 11 אג', גביעי יין על רגל החל מ – 33 אג', כלי הגשה החל מ – 60 אג' , ראנרים החל מ – 3.20 ¤.

חירות אורגנית

אחרי שטיפלנו בכלים, ניגש לתוכן הארוחה. הנה, גם לפסח חלחל אוכל הבריאות. כך למשל,בחג המאופיין באכילת מצות ושתיית יין מרובה, מציגה חברת אדמה יצרנית מזון אורגני, מצות אורגניות מקמח מלא ומיץ ענבים ביו אורגני!

המצות האורגניות של אדמה מיוצרות מקמח מלא אורגני, עשירות במינרלים ובויטמינים טבעיים ואינן מכילות חומרים כימיים, חומרים משמרים וצבעי מאכל. הן משווקת באריזה של 1 ק"ג ומכילות 2 חבילות ארוזות בצלופן. ערך קלורי ל– 100 גרם: 320 קל', כשרות בהשגחת יהודה וולפא, הרבנים הראשיים ראב"ד ראשל"צ, יוסף עזרן ומחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ¤.

מיץ הענבים גם הוא עשוי ממיץ ענבים אורגני בלבד ומאופיין במתיקות עדינה. ערך קלורי ל– 100 מ"ל 64 קלוריות, מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק של 750 מ"ל : 20.90 – 18.90 ¤, כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות ירושלים.

חירות האוויר

ולסיום, לא קינוח, הרי גם כך לא נשאר מקום. במקום קינוח, לא תזיק מעט עזרה בעיכול. בכדי להתמודד עם תופעות של נפיחות, כאבי בטן ותחושת עייפות לאחר ארוחה גדולה, מציגה חברת "טבע טעם-אלטמן" את כמוסות
ה- "זימ-קל" (Zym-Kal) שלה. כמוסות מולטי אנזים (תערובת אנזימי עיכול) לעיכול פחמימות, חלבונים ושומנים, המסייעות ומשפרות את תהליך העיכול.

למי זה מומלץ? לכולם, אבל במיוחד לסובלים מבעיות עיכול דוגמת גזים, נפיחות, עצירויות וכדומה. וגם לקשישים, שאצלם נפגעת יכולת הפרשת האנזימים.

את כמוסות "זימ-קל" לשיפור העיכול, כדאי ליטול לפני/במהלך/ או בדיוק לאחר הארוחה. ניתן גם לפתוח את הכמוסה ולשפוך לתוך מים או על המזון (אם אינו חם) לא מומלץ לשלב במיצים. מכיל: 60 כמוסות במחיר של 96 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully