וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכול בגדול

ניר צדוק

20.4.2007 / 12:53

אין ספק: הבחירה להזמין מאגאדיר היתה קלישאתית. גם התוצאות לא הפתיעו: מי שהלך על הקלאסיקה (המבורגר 330 גרם עם בייקון) יצא מבסוט, ומי שהימר (המבורגר עם אננס) נותר עם רוטב צ'ילי דביק על האצבעות

הרעיון המקורי היה של עדי. בואו נזמין אוכל. בחושי החדים זיהיתי הזדמנות ועטתי על המציאה. בן, שלא מחמיץ הזדמנות לאכול בלי להוציא כסף מהכיס, החליט שגם הוא מצטרף. הרווחנו עוד 50 שקל מהקופה המצומצמת לרגל הטריו החגיגי. הפור נפל על אגאדיר. הסידור היה כזה: עדי מזמינה את האוכל ודואגת ללוגיסטיקה, בן הוא היועץ הקולינרי והאחראי על הסיכומים, ותפקידי היה לכתוב את שאר הרשמים מההזמנה.

אין ספק שהבחירה באגאדיר היא בחירה מאוד קלישאתית. לא הלכנו על דים סאם או כל שירות משלוחים אקזוטי אחר. הלכנו על בטוח (עדי מבקשת להוסיף: אבן היסוד של תרבות האוכל המערבית, ערש הקפיטליזם). בכל אופן, החלטנו ללכת על המבורגר אגאדיר 330 גרם עבורי (52 שקל בתוספת בייקון), מקסי 220 גרם (44 שקל בתוספת בצל מטוגן), ובן, בהתאם לגישתו המינימליסטית, בחר בג'וניור 160 גרם (35 שקל בתוספת אננס וצ'ילי פיליפיני). לרווחת כולם החלטנו להוסיף צ'יפס גדול (17 שקל) ושלוש נקניקיות מרגז (21 שקל). אני החלטתי להתפרע גם עם פחית ספרייט, בעוד את אלון החלטנו לפנק במעורב חמוצים (9 שקלים).

אלון לא נגע בחמוצים. ההמבורגר שלי היה טעים, בדיוק כמו שצריך: גדול, משביע, ועם תוספת קטנה של מיונז מעל הבייקון. טרפתי את גוש הבשר הגדול בתוך רגעים מספר, עוד בטרם הספיקו חברי לארוחה לתקוף את המנות שלהם. עדי אכלה רק חצי המבורגר ותירצה זאת בעיניה הגדולות, אך ללא כל קשר טענה שההמבורגר משביע והחזיר את מחזור הדם שלה למסלולו. מבחינה קולינרית, הוסיפה, הוא היה סתמי.

היועץ הקולינרי מיהר לקפוץ על החמוצים שהותיר אלון והודיע: "החמוצים מוצלחים מאוד! אלון לא יודע מה הוא פיספס". אלא שאז המשיך: "הבשורות הרעות הן שזה היה החלק הכי טוב בארוחה. הנקניקיות, למרות עמדתה הנחרצת של החלק הנשי בארוחה, היו חריפות באופן פורנוגרפי-משהו. כלומר, חוץ מחריפות סתמית, לא היה בהן דבר". אבל מה עם ההמבורגר שלך? הקשיתי על היועץ הקולינרי. "הבט", השיב בן, "בנוגע להמבורגר, קשה לי להיות חד-משמעי. לקחתי סיכון מחושב כשהזמנתי מנה עם אננס וצ'ילי פיליפיני - ללא ספק שילוב לא שגרתי. בעבר אגאדיר עמדו יפה במשימה הזאת, אלא שהפעם המנה הגיעה ספוגה ברוטב, מה שפגע משמעותית בחוויית האכילה שלי וליכלך את אצבעותי העדינות ברוטב צ'ילי פיליפיני דביק".

טוב, די. בפעם הבאה אני מזמין לבד.

בקטנה

שירות: קורקטי
זמנים: סביר
אריזה: מעוצבת ופרקטית
בונוס: מגבונים לחים
מינוס: הצ'יפס
תמורה לכסף: יום כן, יום לא
שורה תחתונה: אגאדיר, אתם יודעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully