וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רושפלד - הפתיחה בקרוב

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

9.5.2007 / 15:19

יונתן רושפלד פתח השבוע להרצה למקורבים, את מסעדתו החדשה "הרברט סמואל" בטיילת תל אביב, שמציעה הכל חוץ ממנות עיקריות

"הרברט סמואל", המסעדה התל אביבית החדשה של יונתן רושפלד, נפתחה השבוע לערבי הרצה למקורבים ולדמויות מהזירה הקולינרית. כבר מזמן לא עוררה פתיחתה המתקרבת של מסעדה סקרנות כזאת אבל מאחר ומדובר באחד השפים המחוננים שבזירה המקומית ובאחד התיאטרליים שבהם, הפתיחה מעוררת עניין.

רושפלד ידוע כשף טוטאלי, אנין ויצירתי מאד שיודע לאתגר ולהפתיע את החיך של סועדיו. איכות חומרי הגלם אצלו אף פעם אינה נתונה בספק. מאז שסגר את מסעדת היוקרה שלו בשדרות שאול המלך בתל אביב, בתקופת המיתון של 2002, התרכז רושפלד בהוצאת ספרי בישול ובעבודה פרטית מול המשקיע הקבוע שלו אדם שניוויס, בעזרתו המשיך להעשיר את הידע שלו באמצעות מסעות קולינרים בעולם.

במסעדה החדשה שניוויס לא מעורב ומדובר במשקיע חדש שהוא גם הבעלים של חלק ממגדל העסקים "בית גיבור" שעל טיילת תל אביב, שבו ממוקמת המסעדה.

המסעדה החדשה מעוצבת בסגנון אלגנטי אבל לא כזה שמשדר יוקרה קיצונית. גם התפריט לא יקר מאד בהתאם לקונספט של המסעדה - בלי מנות עיקריות אלא טאפסים ומנות ראשונות בלבד. הדגש הוא על מנות מן הים ומעט מנות בשריות. התמחור של חלק ניכר מהמנות בתפריט נע בין 45 ל-68 ש'.

המסעדה בת ה-400 מ"ר, מתפרשת על פני 3 מפלסים. המטבח שלה מאובזר ומרשים במיוחד. לדברי מקורבים הכוונה היא לפתוח את המסעדה לקהל ביום ראשון הקרוב, אבל ההיערכות עדיין לא מושלמת ותאריך הפתיחה לא ודאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully