וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק קיץ

איתי להט

13.5.2007 / 10:29

הסלימבורגר החדש של בוקששתר, מרק מלפפוני הקיץ של 'גבריאל' ותבשילי קינואה מתובלים

מספרים לנו שכשיעבור מזג האוויר הטרופי, בסוף עונת המונסון המקומית, יבצבץ לו קיץ. אחד כזה עם ים, וביקיני והרבה קרטיבים. באמונתו הרבה, כי אכן כך יהיה, הרכיב השף צחי בוקששתר תפריט קיץ חדש לבלאק אנד בורגר.

בין החדשים במטבח - הסלימבורגר, המבורגר מ- 100% בשר סינטה (בשר ללא שומן), מוגש בלחמנייה מחיטה מלאה ולצידו סלט (52 ש'),כבד עוף עם בצל מטוגן (49 ש'), סנטה סינטה – פרוסות דקיקות של סינטה כבושה במלח ושמן זית (36 ש'), סלט ירקות בריא עם טחינה ושמן זית (39 ש'), סורבה בסלסלת וואפל (32 ש') ושטרודל בננה עם כדור גלידת וניל (32 ש').


'בלאק בורגר' רח' הברזל 23, רמת החייל, תל אביב; רח' המדע 6, פארק המדע, רחובות; סינמה סיטי, רמת השרון

תפריט הקיץ של גבריאל

המתנו בהרבה סבלנות עד שהשף רועי סופר (אקס פנגיאה) ייקלט במטבח של מסעדת גבריאל. עכשיו מגיעות התוצאות. בימים אלה הוא משיק תפריט קיץ חדש, שמבליט טעמים, ריחות וצבעים של חומרי גלם עונתיים.

הצצה בו מגלה בין השאר, מרק של מלפפונים ופיסטוקים עם פנקוטה יוגורט צאן, בזיליקום, ופלפל קלוי (35 ש'), טרטר טונה עם יוזו, סויה, וואסאבי טוביקו, סלט מלפפונים ושומשום שחור (50 ש'), טארטטן פטריות עם מקפא גבינת עיזים, בצל מקורמל ובצק עלים (43 ש'), אספרגוס עם קרם שקדים ולימון, סלט תפוחים ושקדים קלויים (47 ש'), וניוקי פול ירוק וגבינת מסקרפונה עם עגבניות, אפונה סינית ושום בחמאת לימון (48 ש').

'גבריאל', רח' מונטיפיורי 42 , תל אביב

קינואה בטעמים

בשנים האחרונות הפכה הקינואה ללהיט בקרב חובבי הבישול ומזון הבריאות, הודות לערכה התזונתי הגבוה. הקינואה היא צמח הגדל בדרום אמריקה, יש בה כמות חלבון גבוהה, מינרלים, סידן, ברזל, סיבים תזונתיים וויטמינים, שחשיבותם רבה לתפקוד המערכות ובניית הגוף והרקמות. בקיצור, אוצר.

ועכשיו לחידוש: חברת נופת דגן משיקה סדרה חדשה של תבשילי קינואה בשלושה טעמים: תבשיל קינואה קלאסי (עם שקדים, צימוקים ותבלינים), תבשיל קינואה ופלפלים מתוקים, ותבשיל קינואה ופטריות.

התבשילים קלים להכנה ומיועדים להכנת תוספות למנה עיקרית לארבעה סועדים. הסדרה, כך מקווים בנופר, תחליף את הארוחות המוכנות בטעם פלסטיק אותן מייצרות ענקיות מזון. זאת בשל ערכה התזונתי הגבוהה של הקינואה, וגם משום שכל התוספות הן של ירקות ותבלינים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.

מחירי: 11.90-13.90 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully