וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעוף עד למקסיקו

דידי חנוך

25.6.2007 / 15:32

גל מסעדות הטורטיה השאיר את דידי חנוך מאוכזב, כי אוכל מקסיקני זה לא רק טורטיות. שלחנו אותו לקבלרוס

בשנה האחרונה צצו בתל אביב עשרות מסעדות המבוססות במידה זו או אחרת על הבישול המקסיקני. קל כיום למצוא בוריטו מגולגל בטורטייה בעיר.

אבל הטורטייה היא רק נדבך אחד במטבח המקסיקני, ואת אחיה הנוקשה והפריך, הטאקו, קשה בהרבה לאתר ברחובותינו. לכן שמחתי על ההצעה לאכול בקבלרוס, מסעדה שמתיימרת להיות מקסיקנית אמיתית המציעה מגוון קצת גדול יותר מהמטבח המקסיקני.

טוסט מצה וטוסטדס טעימה

קבלרו’ס היא מסעדה קטנה ונעימה למראה. העיצוב פשוט ונחמד, עם מגעים של יצירתיות שלא הופכים את המקום למקושקש. השירות היה מקצועי וסימפטי מאד. אבל איך האוכל?

למנה ראשונה הזמנו קאסדייה שהיתה די בינונית. הפלפלים היו טובים ומלאי חיים, והסלט המצורף היה פיקנטי וטעים, אבל הטורטייה והגבינה נתנו תחושה של טוסט מצה בבוקר שאחרי סדר פסח.

במנה העיקרית כבר התפצלנו. היא הזמינה טוסטדס בעוד שאני הזמנתי קומבינציה של אנצ'ילדה וטאקו. מנת הטוסטדס היתה אסתטית וטעימה, והשילוב בין הגבינה לפריכולס (משחת השעועית המסורתית המהווה חלק משמעותי מהמטבח המקסיקני) היה לא רע. מדובר אמנם בפצצת קלוריות עם טעם די בסיסי, אבל המרכיבים טובים והפרזנטציה היתה אסתטית.

הטאקו היה אכזבת הארוחה. הבצק עצמו היה טעים ופריך, אבל הבשר היה בינוני וצמיגי. הוספת גוואקמולי שיפרה אותו באופן משמעותי, אבל בסה"כ מדובר במנה די דלה ומאכזבת.

האנצ'ילדה, לעומת זאת, הפתיעה לטובה. התיבול הפיקנטי שדרג את מתקפת הבצק והגבינה האגרסיבית והפך אותה למאכל שאמנם יישב בבטן בכבדות, אבל עשה טוב בדרכו פנימה. הפריכולס והסלט שבאו עם המנה היו טובים. האורז שהתלווה גם הוא היה מיותר וסתמי.

נראה שהיא נהנת יותר

הסאנדיי המקסיקני שהיא הזמינה היה מצוין. השילוב בין וופלי הקינמון, האגוזים והקרמל שדרג את גלידת הווניל והפך אותה למנה מצוינת.

הבראוני שלי היה מסיבי וטעים, אך לא חומם היטב. בעוד חלקו החיצוני פריך וחמים כנדרש, הפנים היה קר וקשה.

קבלרוס מספקת תמורה ראוייה לכסף. ארוחה מלאה עם שתייה קלה עלתה לנו 182 ש"ח. זאת לא מסעדה לשוחרי בריאות ושומרי משקל, והטעמים המוגשים בה די בסיסיים, אבל השירות הטוב והנעים והמרכיבים הבסיסים גרמו לנו לצאת שבעים וטובי לב.

קבלרוס. בוגרשוב 39 תל אביב. 03-6204466

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully