וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין בריא לצרפתי

איתי להט

19.8.2007 / 9:20

מוסד האוכל התל אביבי הביתי טשרניחובסקי 6, עובר דירה ומשדרג עצמו לביסטרו עם תגבורת של מנות גורמה בערבים ושף מגבה. הלקוחות הוותיקים מפרגנים

מסעדת האוכל הביתי הבריא, טשרניחובסקי 6, עוברת דירה ומתפתחת. טשרניחובסקי 6 של בני הזוג אייל מרון ודליה לוגאסי עוברת בקרוב דירה אל טשרניחובסקי 5 ומשדרגת את עצמה לכיוון הספירות הקולינריות העליונות של הבריאות והגרגור.

"הלקוחות צוחקים עלינו ומציעים שנקרא למקום 'בשבוע הבא'", אומר מרון בתגובה לשאלה מתי המעבר למיקום החדש. "כל פעם ששואלים אותנו אנחנו אומרים בשבוע הבא, אבל המקום כבר מוכן, ונשארו רק כיוונונים אחרונים לפני המעבר".

"בשבוע הבא", מבטיחה לוגאסי, "ויש למה לחכות. השם שלנו כמובן לא ישתנה, אבל הקונספט מתרחב – מרגע שנעבור נפתח בערב כביסטרו. תפריט הצהריים כמעט ולא ישתנה, הוא יקבל חיזוקים של מנות צמחוניות נוספות שתמיד רציתי לעשות ולא היה לי מקום במטבח, כמו אנטי פסטי ותבשילי ירקות. בערב אנחנו שומרים על תפריט בריאותי אבל נגיש מנות שהן יותר גורמה".

יחד עם יובל רוזנן, הסו שף של 'פוד ארט' לשעבר שהצטרף למטבח של לוגאסי ומרון, יגישו בערב מנות שמשלבות בין המטבח הבריא לצרפתי. יהיה שם למשל סלט חזה עוף מאודה ללא טיפת שומן עם גבינת ברוסן וענבים בויניגרט שמפניה; פילה דג צרוב על ריזוטו הדרים וזעפרן; פירות ים על מצע פריקי (חיטה ירוקה מעט קלויה) ועוד.

את המעבר מלווים הלקוחות הוותיקים מקרוב, הם קיבלו מנדט להשפיע על המקום החדש ועל התפריט, טעמו, ביקרו, ייעצו והתרשמו. "התייעצנו בפרטי פרטים עם הלקוחות", מגלה לוגאסי, "אחרי הכול זאת משפחה שכבר הולכת יחד 4 שנים ובלי הלקוחות האוהבים שלנו לא היינו כאן בכלל".
במשך השבועיים הראשונים, כריספקט ללקוחות ובכלל בשביל הרוח הטובה, תעניק טשרניחובסקי 6 לסועדי הערב 20 אחוז הנחה על תפריט הערב. יש כנראה למה לצפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully