וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל נסגרת

איתי להט

20.8.2007 / 11:09

ביסטרו גבריאל המושקע ברחוב מונטיפיורי ייסגר עוד כשבועיים. במקום ייפתח סניף נוסף של פטיסרי מאזרין ששמחים להיכנס ללוקיישן המופלא

מסעדת גבריאל שרק לפני פחות משנה הצטרף לשורותיה השף רועי סופר, נסגרת בסוף החודש. מטעם המסעדה לא נמסרו הסיבות לסגירה, אבל כבר ידוע מי ינכס לעצמו את המקום – רשת מאזרין, שרק לאחרונה פתחה שלוחה ברחוב גורדון בתל אביב בנוסף לסניף האם בהרצליה.

רובי ישראלי ודותן הלברייך, הצמד שעומד מאחורי גבריאל ראו ימים יפים יותר במקום שנפתח בסוף 2005. בין הסועדים היה ניתן למצוא שמות כמו עפרה שטראוס, רני והילה רהב, שרי אריסון ומשפחת דנקנר. אפילו מעצבת העל דונה קארן באה לסעוד עם שלושה שומרי ראש, הזמינה אוכל בטייק-אוויי לטיסה ואת המוצרים שרכשה היה צריך לשלוח לה למלון בוואן. למרות שהסיבות לסגירה עדיין לא פורסמו באופן רשמי, מסרו מקורבים לבעלים כי פשוט מדובר בעסק עם המון עלויות שלא הצדיק את עצמו מבחינה כלכלית.

מנהל הסניפים של "מזרין" יוסי גטניו אישר כי במקום גבריאל שתיסגר בעוד שבועיים, ייפתח במקום עוד פטיסרי של מזרין, שפתחה סניף רק לפני חודשיים ברחוב גורדון על חורבותיו של קפה תם המיתולוגי.

"אנחנו שמחים להיכנס ללוקיישן המדהים הזה", מסר גטניו, "המיקום מאוד מתאים לנו מבחינת המוצר שאנחנו יכולים לספק לסביבה. הסניף הספציפי יקבל טאץ' קצת שונה משני המאזרינים האחרים. בנוסף לפעילות הבוקר הרגילה, אנחנו נפעל כאן גם במתכונת שהיא קצת יותר בליינית בלילה – יתווספו לתפריט קוקטיילים, יינות ואלכוהול".

גטניו מבטיח שמאזרין החדש ישמור כמובן על אופיו האיכותי, על הקפה המעולה ועל הכשרות, אבל מפיח בנו גם ציפיות למשהו חדש: "יש לנו הרבה מקום במונטיפיורי היכן שהיה גבריאל, יש לנו גם המון מקום במטבח, אנחנו ללא ספק חושבים לנצל אותו ואולי להוסיף מנות חמות, אבל נצטרך לחכות ולראות". עד מתי נחכה? הפתיחה צפויה מתישהו בין ראש השנה ליום כיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully