וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הגב לים

נועם אבידן סלע

2.9.2007 / 11:09

לרחוב בוגרשוב הצטרף לאחרונה חבר חדש עם שם מוזר - פאב לא בר. הקונספט: שכונתי עם מוזיקה לא בנאלית

אז ישב ערן גולדפרב (29) עם חבר ועסק בתכנוני הבר שאותו התעתד לפתוח בבוגרשוב עם מוטי מזרחי (גם 29). שאל החבר: "רגע, אתה רוצה לפתוח בר או פאב?". ענה גולדפרב: "פאב. לא בר!".

וכך נולד לו פאב לא בר בפינת בן יהודה, שנשמע גם כמו "פאבלו בר". טוב שם טוב מוויסקי טוב (אם כי הוויסקי שם, כשאר המשקאות, בהחלט סטנדרטי ואף מתנאה במחירים תת-סטנדרטיים: ג'וני בלאק ב-43 שקל, ג'וני רד ב-31 שקל ושוט ייגר ב-31 שקל). לכן יש להצהיר כי הפאב-לא, שקם בבוגרשוב נטול הברים לחלוטין על חורבותיו של פאב קודם, שאף הוא התהדר בשם מארץ השמות - דוקטור גרינבוש - הוא שכונתי מארץ השכונתיים: קטנטן - 28 מקומות ישיבה בפנים, מהם 12 על הבר, נוסף על 20 מקומות במדרכה בחוץ; עצי - בעל עיצוב של Local אירופי המושתת על עץ, ושל החבר'ה - קהל מקומי של שכונות לב העיר הנהדרות הגובלות בים, אנשים שמחפשים דרינק במקום סליז ומעריכים אווירה רומנטית לערב זוגי שלו.

דומה שהמוזיקה במקום דווקא מתרחקת מבנאליה שכונתית יתרה, גרוב וF-אנק, וגם די.ג'יי אמיר בנגלס שמתקלט במקום בימי שני, חמישי ולפעמים בשבתות, עם פריסטייל, בלוז, וינטאג' ורוק, שכפי הנראה קוצר תשואות על קטעיו הנדירים. חוץ מזה יש כמובן את רחוב בוגרשוב - אחד הרחובות היפים בעיר, עם הים התיכון שתמיד מציץ ממערב. עכשיו, כשהילדים חוזרים לבית הספר והחוף חזר לרשות האזרחים, אפשר גם להוריד 1+1 בשעות ההפי-האוור (18:00-21:00) בפאב לא בר בדרך חזרה מהים, עם הגב לשקיעה.

פאב לא בר. בוגרשוב 18 פינת בן יהודה. טל' 3353036-052. פתוח: כל השבוע 18:00 עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully