וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זהב טהור

ניב הדס

20.9.2007 / 10:22

למרות עיטורי המדליות וודקה קרמליובסקיה החדשה בישראל לא הצטיינה בירידה חלקה אל הגרון. מה שכן, גם כשהוודקה בינונית היא עדיין מנחמת נהדר

יש כמה אינסידנטים שרק שוט וודקה יכול לפתור – כשהקבוצה שלך לא מנצחת מתחילת העונה, כשחברה שלך לשעבר מודיעה לך שיש לה תאומים בבטן (ולא ממך) וכשאתה צריך להתנחם בזרועותיה של מישהי ואין לך משפט פתיחה. "אולי נבדוק את הוודקה החדשה שקיבלתי" אני מציע ומיד מכניס אותה למקפיא לצינון מהיר.

וודקה קרמליובסקיה היא עוד מותג וודקה-פרמיום עטור מדליות שמגיע לישראל ונכנס לשוק ההולך ומתעצם. ארבע השנים האחרונות היו קריטיות לשוק הזה, שנחלש בעבר באופן בלעדי על ידי אבסולוט, פינלנדיה וסמירנוף, והיום מציע שפע בלתי נגמר – סטוליצ'ניה, סטולי קריסטל, אבסולוט לבל, רוסקי סטנדרט ופלטינום, ויברובה, מוסקובסקיה, לוקססובה, גריי-גוס, קטל 1, דנסקה, סקיי, פיג'לינג וזוברובקה; כולן נמצאות בחנויות המשקאות הסטנדרטיות ובברים, כשכבר מזמן לא צריך לרכוש חברים יוצאי חבר העמים כדי לקבל מהן מנה הגונה. היופי עם וודקה הוא שהיא בבסיסה משקה זול מאוד, כך שגם המותגים היוקרתיים ביותר לא מגיעים במחירם לדרגה של וויסקי סוג ג'.

לאחר שנשמר בקור מקפיא במשך כמה שעות, הוצא בקבוק הקרמליובסקיה לקול צהלות משתתפי הניסוי. הבקבוק עצמו, עם עיטורי המדליות המוזהבות המודפסים עליו, נראה מרשים ומבטיח, אלא שלאחר שוט פתיחה מהיר – הצ'ייסר הוא מפלטם של הפחדנים – נרשמה אכזבה מסוימת. טעמה של הוודקה היה אמנם לא רע, אבל היא לא הצטיינה בירידה חלקה אל הגרון. שוט שני נשלף במהירות וגם הוא לא הצליח לתקן את הרושם הראשוני המעט רעוע. לא שהיו תלונות, אלא שנדמה שההתנסויות האחרונות שלנו עם וודקה היו מענגות יותר, בעוד שהקרמליובסקיה הזכירה יותר את ימי הצנע של הוודקה, לפני שהפכנו מפונקים. נדמה שליד דג מלוח או בתוך קוקטייל הקרמליובסקיה תתפקד טוב יותר מאשר בשוט, אבל זו הרי לא החוכמה.

בזמן שבקבוק סטולי קריסטל עולה בין 70 ל-80 שקל ובקבוק לוקססובה (וודקה פולנית מתפוחי אדמה) עולה בקושי 50 שקל, קרמליובסקיה עולה 135 שקלים לבקבוק. בהתחשב בטעמה הנחות ביחס לוודקות שהזכרתי זה הרבה יותר מדי. מה שכן, גם כשהוודקה בינונית, היא עדיין מנחמת נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully