וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכות או עצמאות?

נגה משל

25.9.2007 / 14:40

כל ה"סלטים" החדשים בשוק מרמזים שעם ישראל אכן ממנגל ומפקנק יותר בחג האסיף מאשר בחג הלאומי

בסוכות הקודם אמרה לי איזה יח"צנית נלהבת שקידמה איזה קבב חדש, שבניגוד לדעה הרווחת דווקא סוכות הוא חג המנגלים ולא יום העצמאות. האמת, נשמע הגיוני. אחרי הכל סוכות זה שבוע ימים של מזג אוויר לא רע ויום העצמאות הוא בסך הכל יום אחד של עשן גדול. אולי בגלל זה המערכת שלנו מופגזת בזמן האחרון בכל מיני מאכלי מנגל נלווים שמשתייכים ברובם למה שנהוג לכנות "סלטים" (במלרע כמובן).

למי שלא מכיר אותם, מותר להיות חשדן, אבל מבחן הטעימה מדבר בעד עצמו: ל"סלטי יד המלך יש בהחלט איך לשדרג את הפיתה שלכם. לסדרת הסלטים והממרחים נוספו לאחרונה שני סלטי חצילים:

'חציל סביח' - פרוסות חצילים מטוגנות (אך לא שמנוניות מדי) עם תוספת פטרוזיליה בהחלט יעבד יפה בפיתה או כתוספת נשנושית לצד הבשר או מנות הפיקניק הקרות. הסלט השני, 'חציל זעלוק' - אמנם נשמע כמו קללה, אבל הוסיף עקצוץ נעים ולא קטלני לחיך הנסיינים ומורכב מחציל על האש, גמבה, מיץ לימון ותבלינים. משמח גם לדעת שהסלטים עשויים מירקות טריים ומרכיבים טבעיים בלבד.

['חציל זעלוק' 'חציל סביח' של סלטי 'יד המלך' – 11-12.5 ¤ ל-250 גר'. להשיג ברשתות "חצי חינם", "רמי לוי", "סל מרקט", "ממן" ובמשקל במעדניות].

סדרה חדשה של סלטים המשווקים בתור "החומוסייה הביתית" הם סלטי 'נאש נאש'. גם כאן קצת נרתענו מהשם ומהאריזות הסגלגלות (שלצערנו לא נסגרו היטב אחרי הפתיחה ועשו שמות במקרר). הקולקציה, שהיצרן מבטיח שמבוססת על מתכונים גליליים כוללת 20 מוצרי חומוסייה וביניהם משוואשה, מחלוטה, חומוס נוס נוס, חומוס מדמס ועוד. התלהבות חלקית נרשמה מסלטי הטחינה והחומוס השונים ותרועות רמות יותר התקבלו מזירת התוספים. שומית מפולפלת, למשל, היא תוספת אדמדמה וחריפה עם חתיכות שום שאי אפשר להתעלם מהן, לאוהבי הז'אנר כמובן.

[סלטי 'נאש נאש': 7.90-14.90 ¤ לאריזות של 200-400 גר'. להשיג ברשת שופרסל, טיב טעם ובמעדניות מובחרות]

ובזירת הפיקניק: מזרע, שעד כמה מוצריהם נמכרו במעדניות בלבד, עשו לאחרונה מעבר אל המדפים וארזו 12 מהנקניקים שלהם (עוף, הודו, בקר, חזיר) באריזות שחורות ואלגנטיות.

[נקניקי מזרע: 24.90-27.90 ¤ ל-400 גר'. להשיג ב'טיב טעם' וב-750 מעדניות המשווקת את מוצרי מזרע]

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully