וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם חמישית ברציפות

22.10.2007 / 16:05

מסעדת "מול ים" נבחרה שוב כחברה במסדר הגורמה העולמי האליטיסטי, שמדרג מסעדות בכל העולם. חוץ ממנה רק עוד 139 זכו לכבוד הזה

גם השנה, בפעם החמישית ברציפות, נבחרה מסעדת "מול ים" להיות חברה במסדר הגורמה העולמי "LES GRANDES TABLES DU MONDE". המסדר היוקרתי הזה פועל כבר 52 שנה והוא אחד משלושת הגופים המדרגים מסעדות לצד מישלן וגו-מיו. במסדר חברות 140 מסעדות בלבד מרחבי העולם והן נבחרות מדי שנה על ידי מיטב השפים העולמיים שגם חברים בארגון עצמו.

הפרמטרים על פיהם נבחרות המסעדות הראויות להצטרף למסדר הם שמרניים וקפדניים ותשומת לב מירבית ניתנת למספר שנות קיומה של המסעדה, יציבות עסקית, שמירה על רמה אחידה לאורך שנים, ה"נשמה והרוח" של המסעדה וכמובן יכולת קולינרית.

בשנת 2003 נבחרה לראשונה מסעדת "מול ים" להימנות על החברות במסדר ומאז היא לא מאבדת את כרטיס המועדון. המסעדה הוקמה בשנת 1995 על ידי שלום מחרובסקי, מסעדן ויזם שעוסק בייבוא מוצרי ים טריים והשף יורם ניצן מופקד על תפריט המסעדה מאז הקמתה.

מחרובסקי ציין כי הוא גאה לזכות באות ההוקרה הנחשב בפעם החמישית. "אני רואה עצמי מחויב להמשיך ולייצג במקצוענות ללא פשרות ובמצוינות את עולם המסעדנות הישראלי".

המסדר מפיץ מדי שנה כמיליון מדריכים בהם מופיעות המסעדות שזכו בתארים יחד עם פרטים אודותן ושמות השפים שמובילים את המטבח שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully