וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי לכולם נמאס מהפקקים לתל אביב

איתי להט

30.10.2007 / 13:00

הסניף הרביעי של רשת פסטה מיאה יפתח בהוד השרון המתחזקת קולינרית ויעוצב בנוסח צפון איטליה, שם נולד הבעלים

ג'ורגיו סופינו, הבעלים של רשת המסעדות האיטלקיות "פסטה מיאה" המונה כיום שלוש מסעדות בתל אביב, פותח סניף בהוד השרון.

"הפריפריה מאוד התחזקה מבחינה קולינרית" אומר סופינו "אני מאמין שדווקא עכשיו מתחזקת המגמה ההפוכה – זאת שהכיוון שלה הוא לצאת מהעיר ולפתוח עסקים בפריפריה".

את הסיבות לשינוי תולה סופינו בכך שהיום קשה מתמיד להחזיק עסק בתל אביב. "שכר דירה יקר וקושי ממשי למצוא עובדים איכותיים, משפיעים על הבחירה שלי לפתוח מסעדה בהוד השרון. אבל אני מודע גם לכך שהפריפריות גדלות ומתפתחות ולהרבה מאוד אנשים אין את הכוח או הרצון להיסחב לתל אביב כדי לאכול. הם רוצים משהו קרוב, שיהיה קל להגיע אליו, בלי פקקים".

סופינו, שהתגורר עד לפני שנה בתל אביב עבר לאחרונה לעמק חפר. "רציתי שהסניף החדש יהיה במקום כפרי יחסית, שדומה יותר למקום שבו אני חי כיום. בהוד השרון מצאתי את הבית הכפרי שחיפשתי".

היחס לסניף החדש הוא כאל אנוטקה - את האוכל ילווה היצע גדול מאד של יינות מאיטליה ומהארץ, במחיר משתלם. בניגוד לסניפים אחרים בהוד השרון יגישו בפסטה מיאה בשר. "לכל מסעדה שלנו יש ייחוד: אחת חלבית, אחת מאכלי ים והשלישית חולשת על ממלכת הפסטה. אני מאוד רוצה שהמקום בהוד השרון גם יגיש סטייקים עם כל היין שיהיה שם, אני רק צריך למצוא בשר איכותי ברמה שאליה אני מכוון".

נסיונות לזרום עם הבוקר

את פסטה מיאה החדשה יפתח סופינו בעוד חודש, בתחילה להרצה לילית ומאוחר יותר לצהריים. גם קיומה של ארוחת בוקר נשקל, סרביס שלא קיים כיום באף אחת מהמסעדות האחרות. "אני באופן אישי לא מבין את הסיפור הזה של ארוחות בוקר בישראל", אומר סופינו, "אבל אני אנסה לפתח משהו שהוא בין ארוחת בוקר ישראלית, לבין ארוחת בוקר איטלקית".

המסעדה תשכון ברחוב המרכזי של הוד השרון, בסמוך ללחם ארז, ותעוצב בסגנון כפרי בסגנון צפון איטליה, אזור הולדתו של סופינו. "בביקור האחרון כל המשפחה כבר נתנה לי כלים ותמונות כדי לתלות במסעדה החדשה", מגלה סופינו. "ככה זה משפחה איטלקית, כל פעם שאני פותח מסעדה הם רוצים לתרום משהו אישי. אפשר לראות את התופעה הזאת בכל אחד מהמסעדות האחרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully