וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצנצים בחום

רועי ירושלמי

6.11.2007 / 15:18

אפילו גלידת שוקולד מריר עם דפי זהב דקיקים תככב בפסטיבל למען השוקולד של "אייסברג". בקולקציה: 13 טעמים שוקולדיים מובחרים

במסגרת הרוח החורפית הממשמשת ובאה, שמים ב-"אייסברג" את הסורבטים בצד ועושים כבוד לגלידות שוקולד ב-"פסטיבל למען השוקולד". זוהי שנתו השנייה של הפסטיבל שיתקיים בשני סניפי הגלידריה בתל אביב החל ממחר (7.11) ועד לסוף החודש.

"היוזמה הזו באה בעקבות אחד הביקורים שלנוו באיטליה לפני כמה שנים," מספר אילן בר, מבעלי אייסברג, "טיילנו במילנו ופתאום נתקלנו בגלידרייה שמכרה רק גלידות בטעם שוקולד ושכל המוכרות בה היו מולאטיות שחומות. זה היה פשוט מרהיב, ורצינו להביא קצת מהרוח הזו לכאן."

במסגרת הפסטיבל יוחלפו כל טעמי גלידות השמנת ב-"אייסברג" בטעמי שוקולד, המיוצרים מהשוקולדים המובחרים והמפונפנים של "ולרונה" ו-"קליבו". בין 13 הטעמים המיוחדים (בר: "בשנה שעברה היו 12, וזה מחייב לשמור ואף להעלות את הרף") ניתן למנות טעמים כשוקולד מריר ומרציפן, שוקולד דובדבנים ופקאן, שוקולד מריר עם צ'ילי ושוקולד לבן ותה ירוק.

מקום של כבוד יינתן במקרר הגלידות לגלידת שוקולד הזהב יוצאת הדופן, המשלבת שוקולד מריר עם עלי זהב דקיקים. מפחיד אתכם לאכול זהב? "הדפים בעובי של מיקרונים והם בהחלט אכילים ומשמשים כחומר גלם בקונדטוריות", מרגיע בר. עוד בפסטיבל – מנות אחרונות שונות ומשונות כולן עתירות שוקולד מבית היוצר של השף-קונדיטור דורון לוראן, ביניהן: מרק שוקולד המורכב משוקולד, שמנת, ליקר שוקולד והרבה אלכוהול.

בשבוע הראשון צפויים לככב כל טעמי השוקולד ובשלושת השבועות הנותרים של נובמבר יעלו ויבואו מדי שבוע טעמים נבחרים מהמגוון.

"פסטיבל למען השוקולד". אייסברג. בן יהודה 108, תל אביב ובאייסברג וולקנו, התערוכה 3 (כיכר המזרקה), נמל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully