וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו לגמרי בעד

נגה משל

7.11.2007 / 13:54

בנמל יפו ייפתח מרכז של קבוצת התיאטרון "נע לגעת" ובו בית קפה שמלצריו חירשים ומסעדה בשם "בלאק אאוט" (שף ניר צוק) שתפעל בחשיכה מוחלטת. עם העיניים לא תאכלו שם

בנמל יפו ייפתח בעוד כחודש מרכז של "נע לגעת", עמותה וקבוצת התיאטרון היחידה בעולם שחבריה חירשים-עיוורים שפעילה משנת 2002. במהלך השנים העלתה הקבוצה את המופע "אור שומעים בזיג-זג" שהוצג בארץ, הסתובב בעולם והגיע אפילו לאוף בורדווי וללינקולן סנטר. בשנה האחרונה עובדת קבוצה של יהודים וערבים הסובלים ממוגבלויות של ראייה ושמיעה על מופע נוסף: "לא על הלחם לבדו".

החדשות הגדולות לרעבים ולסקרנים הן שבביתה החדש של העמותה ייפתחו גם מסעדה ובית קפה יחידים במינם. בבית הקפה "קפיש" המלצרים יהיו חירשים והתקשורת תיעשה בשפת הסימנים ובמסעדת "בלאק-אאוט" שאת תפריטה משייף בימים אלה השף ניר צוק, יוגשו המנות בחשיכה מוחלטת מידי מלצרים עיוורים.

הפרוייקט מזכיר את מיזם "דיאלוג בחשיכה" בחולון במסגרתו מתקיימות גם ארוחות בחשיכה, אך בניגוד לסעודות שם, שמוצעות רק לקבוצות בסופו של כל יום, ב"בלאק אאוט" החוויה אמורה להיות נגישה לקהל רחב יותר והתפריט עשיר יותר לכיוון הגורמה.

הפעילות במתחם נכנסת בימים אלה להרצה ועקב הרגישות הגדולה הקשורה בפרוייקט לא נמסרו בשלב זה פרטים נוספים על התפריט ואופי הפעילות העתידי. אנחנו נחכה בסבלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully