וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמשיכו להתמרח ושתו מים

נגה משל

25.11.2007 / 11:23

טעמנו והחלטנו – עדיף למרוח ג'ל אלוורה על העור מאשר ללגום אותו בתוך משקה

על גלי התזונה הבריאה ותרבות הwell being תפס לו טרמפ משקה חדש בעל השם המרגיע כמו טיפול בספא – סאפי. הנוזל החדש המיובא מתאילנד ארוז בבקבוק חמוד שניתן למחזור והוא לא פחות ממשקה בטעמי תפוח או ענבים, שמשכשכות בו קוביות אלוורה. כי אם ג'ל אלוורה עושה לנו כל כך נעים לעור למה שלא נזרים אותו ישר למערכות הפנימיות ונמצה את יתרונות העלים הירוקים עד תומם?

וזו לא אגדה אורבנית. לגימת מיצוי עלי אלוורה אכן נחשבת לסגולה לניקוי הגוף, הרגעת מערכת העיכול והעשרת העור ויש קוסמטיקאיות טבעיות שסוחטות את העלים הבשרניים, מסננות את הנוזל ומציעות אותו לשתייה מדודה. אבל כצפוי - ובהסתמך על דבריה של טועמת אחת שהתנסתה בדבר האמיתי ("חסר-טעם עד מריר") - המרחק בין המיצוי הטבעי והמשקה החדש (שמכונה בשל כך 'ביוטי דרינק'), הוא גדול.

נראה שרוב הטועמים שדגמו את המשקה לא יהפכו אותו למרענן הרשמי שלהם. טעם התפוח, בהיותו מתוק פחות מטעם הענבים, זכה ליותר קולות חיוביים, אבל השורה התחתונה הייתה שהטעמים, שמזכירים טרופית או משקה קל אחר מהז'אנר הפשוט - מתוקים ודומיננטים מדי. קוביות האלוורה שצפות במשקה הרתיעו את הטועמים. חלקם טענו שזה לא מקומן שזה מוזר ולא נעים לפגוש חתיכות במרקם ג'לטיני באמצע הלגימה. ובכל זאת, כמה טועמים נועזים טענו שנוכחותן מפתיעה את הפה ואחרי שמתגברים על משבר האומץ ומפסיקים להיבהל זה אפילו נחמד. "כמו חתיכות פרי של קומפוט", ציין אחד האמיצים.

עיון זריז בתווית מאחורי המשקה מרמזת שיתרונותיו הבריאותיים מוטלים בספק. אז אמנם יש קוביות ג'ל אלוורה, שהיצרן מבטיח שזהו המשקה היחיד בעולם שהצליח לשמר את סגולות צמח האלוורה בתוך משקה קל, אך יש גם חומרי טעם וחומר משמר – E211 וממתיקים. לידיעת פוסחי התוויות.

[סאפי, משקה בטעמי תפוח או ענבים עם קוביות אלוורה – 8 ¤ לבקבוק. אפשר לשתות ככה או לשלב עם וודקה].

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully