וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספנים, זה בשבילכם

4.12.2007 / 13:49

פחי שמן קנולה בעיצוב רטרו יכולים להיות גם שימושיים וגם משהו להוריש לנכדים. יש עוד ניוז שמנוני

חברת "עץ הזית" משלהבת את חג השמן עם פחי שמן קנולה (2 ליטר) בעיצוב רטרו ובמהדורה מוגבלת. הפחים הבאמת נאים מעוצבים בשלושה סגנונות ברוח מודעות ישנות משנות ה-50 וה-60. אחרי שתטגנו בשמן שבהם הם יוכלו להמשיך לככב על המדף הזה במטבח עם הקופסאות המעוצבות האחרות שלא זורקים.

שמן הקנולה שבפחים נחשב לשמן הצמחי הבריא ביותר משום שהוא מכיל ארבעה נוגדי חמצון שתורמים לבריאות הלב ומגבירים את עמידות השמן באחסון, בישול וטיגון. בנוסף 'קנולה בריאות מהטבע' של 'עץ הזית' מכיל גם אומגה 3.

[מחיר: 29.95 ¤, להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות]

אין גבול לשמן

בתיאום מושלם עם חנוכה חונכים ב"לגעת באוכל" (בראשון לציון וברעננה) מחלקת שמנים המציגה מגוון רחב של שמנים במזיגה אישית עם שימת דגש על איכות הסביבה וקידום שמנים תוצרת הארץ.

בין השמנים: שמני זית מזנים שונים (סורי, נבלי, פרנטויו, לצ'ינו, פיקוול, מנזלינו וברנע – 48 ¤ לליטר); שמנים מתובלים בקליפות לימון, בזיליקום וצ'ילי, רוזמרין, ג'ינג'ר וכוסברה (ישראליים ותוצרת איטליה וספרד); וגם שמנים מיוחדים כמו שמן ענבים, שמן שומשום, שמן אגוזי מלך ועוד. ניתן גם למצוא שמנים אורגניים ישראליים כמו שמן סויה, שמן חמניות ושמן קנולה.

מחירי השמנים משתנים בהתאם לסוג ולגודל של הבקבוק.

להשיג ב"לגעת באוכל", רח' הסדנא 4 (מתחם ACE), אזור התעשייה רעננה. טלפון: 740447409. רח' לישנסקי 9, מתחם חונים קונים, ראשון לציון. טלפון: 03-9520390

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully