וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירת המשלוחים

קליה מור

31.12.2007 / 13:08

קפה ביאליק, מסתבר, הוא לא רק חלל הופעות חביב. גם האוכל שם התגלה כמוצלח בהחלט

סוף דצמבר. העיר מאפירה. השנה מתקתקת את עצמה לאחור. עוד שנייה היא תתפוצץ מכאן, ונצטרך להתחיל מהתחלה. כמו תמיד. לסכם הישגים, אהבות, שברונות לב. לקבל החלטות חדשות שלא נוכל לעמוד בהן. היא באה לקחת אותי אליהם, ליפו. בדרך אנחנו אוספות אותו. מחוץ למכונית שלנו סוף דצמבר סגרירי. בתוכה שלושה אנשים רעבים. הסגריריות מעוררת תיאבון. כל כך מעוררת שכבר בדרך אני מחייגת לתפנוקייה ומבקשת שישלחו את עצמם בבקשה לקפה ביאליק ויביאו לנו אוכל. אנחנו רוצים קציצות זוקיני עם עשבי תיבול, גבינת פטה ויוגורט קר וגם תבשיל עוף בירקות שורש, אבל אין ואין, אז אנחנו הולכים על כבדי עוף ופטריות בטריאקי על פירה (44 שקל), מנת נקניקיות עגל וטלה על פירה (45 שקל), וסלט רוסטביף (46 שקל). העיקר שיבואו מהר.
אף פעם לא אכלתי בקפה של המשורר הלאומי- למרות שאני מבקרת בו די הרבה- כי אני באה בלילה, לראות הופעות. והופעות הולכות הרבה יותר טוב עם ויסקי מאשר עם קציצות זוקיני עם עשבי תיבול, גבינת פטה ויוגורט קר. מכל מקום, כולם אומרים שטעים שם. אין סיבה לא להאמין.
אנחנו מגיעים, החתול מקבל את פנינו. הוא מביא לי כדור גומי בפיו, כדי שאזרוק אותו, והוא ירוץ להביא. הוא יכול להיתקע על זה שעות. אף כלב לא יכול להתחרות בכדורגלן הנמרץ הזה - נמר מארץ הנמרים. אין ברירה אלא לזרוק את הכדור כמה שיותר רחוק. עד שיגיע האוכל הם מכינים מרק בצל, על כל מקרה שלא יבוא. שופכים לתוכו יין לבן ואחר כך מפקידים בידי את הבקבוק הכמעט מלא לשימוש אישי. אני משתמשת.
בסוף הוא בא, תודה לאל. כבר כמעט אכלנו את הבצל שנקצץ למרק. כבר כמעט סיימנו את היין. אנחנו מתגודדים מול שלוש המנות המדיפות ניחוחות מתוקים חמים. במנה ארבע נקניקיות: שתי נקניקיות עגל ושתי נקניקיות טלה. כולן טעימות ועסיסיות עד מאוד, העגל עד מאוד ועוד קצת. כבדי העוף - אף שנפקדו מהם הפטריות המובטחות - התגלו כתענוג צרוף: נימוחים, מתקתקים וטריים, עם בצל מטוגן מתוק שמכסה אותם ברכות. גם הפירה היה מושלם - מתובל וממכר כהוגן. למזלנו הוא החל בדיאטה דלת פחמימות והשאיר לה ולי לחסל את תפוח האדמה המעוך. סלט הרוסטביף, שהורכב בעיקר מחסה ומרצועות רוסטביף, היה אמנם מוצלח, אך צנום מדי. ראוי היה שלא יימצא בחמגשית שטוחה שכזו, שלא יכולה להכיל כמות מספקת, בוודאי כשמשלמים תמורתו 46 שקלים. לפחות ברוטב היו נדיבים.
כמה דקות מתחילת הארוחה כבר נחו שלוש החמגשיות עירומות על השולחן. את טיפות המזון הבודדות שהשארנו בהן ליקק הנמר ארוך הזנב במרץ. כמעט שהיינו שבעים. בינינו ובין תחושת שובע הפרידו רק כמה בצלים, חצי כוס שמן זית, מעט רוטב סויה, יין לבן, מים וגבינת פרמז'ן מגורדת. הרבה יותר קל לקבל החלטות חדשות שלא נוכל לעמוד בהן על קיבה מלאה.

בקטנה

שירות: דרך התפנוקייה. משתפרים מפעם לפעם
זמנים: כ-50 דקות
אריזה: חמגשיות. לא הגיעו מפיות ולא סכו"ם
בעד: הכניסיני תחת כבד העוף שלך
נגד: יוגדלו כלי הסלט לאלתר
תמורה לכסף: כן
שורה תחתונה: שירה בקפה ביאליק

קפה ביאליק. ביאליק 2. טל'6200832 . משלוחים (דרך התפנוקייה): כל השבוע 12:00-24:00. טל' 1-700-700-307.

  • עוד באותו נושא:
  • בתי קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully