וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבות ובנים

תיגל נשיא

2.1.2008 / 12:51

מוני ונתי האבר, אב ובנו, חברו לאבו שוקרי מאבו גוש, וביחד פותחים השלושה סניף תל אביבי לחומוסייה הידועה

עם טרנדים שבאים והולכים במהירות שבה מתחלפות הקולקציות בזארה, נדמה שאפילו כאן כבר התחילו להפנים שהדבר היחיד שכנראה לעולם לא ישתנה הוא אהבתנו לחומוס. אחרי אבו אדהם מכפר יסיף וסעיד של עכו, מגיע גם תורו של אבו שוקרי הנודע מאבו גוש לעשות עלייה לעיר הגדולה.
לאבו שוקרי כבר היה איזה גלגול בעיר על רחוב פרישמן, אך אותו גלגול נמחק מן המפה ומהזיכרון. על הגלגול הנוכחי שלו ,שהולך להיפתח השבוע ביהודה הלוי פינת נחלת בנימין אחראים מוני ונתי האבר, אב ובנו (בהתאמה) שהצליחו לחבור לאבו שוקרי עצמו וליצור עמו שותפות, בניגוד לזיכיון רגיל. "בגלל שזו שותפות לכל דבר, לאבו שוקרי חשוב שהכל יהיה בדיוק כמו שאצלו במסעדה", מספר נתי, "הוא נתן לנו את המתכונים שלו ולימד אותנו איך להכין את החומוס, אבל בהתחלה הוא יהיה פה ויפקח שהכל עובד ונראה אותו הדבר".

מעבר לחומוס-צ'יפס-פלאפל הצפוי, יגיש המקום גם מבחר מגוון של סלטים ומנות חמות. "הלקוחות האמיתיים של אבו שוקרי יודעים שהמקום הוא לא רק חומוס אלא גם מעבר, אם מדובר בסלטים הטריים או בתבשילים, כמו הממולאים והעלי גפן. גם את המנות הללו אנחנו נכין על פי אותם המתכונים". בשלב ראשון לא יגיש המקום בשרים, אך על פי נתי ייתכן שזה יקרה בהמשך. בינתיים אפשר יהיה להתנחם במגוון קינוחים אותנטיים (וכנאפה ממקור שאותו נתי לא מוכן לחשוף) ומכאן שלפחות בינתיים המקום יהיה פתוח 24 שעות.

אבו שוקרי. יהודה הלוי 44. טל' 5520803 -077. פתוח: כל השבוע, 24 שעות ביממה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully