וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשתות טורקי ולנוח

רוני מולה

9.1.2008 / 14:45

אל דוכני הקפה התל אביבים מצטרף אחד מיוחד, שמציע משקאות קפה המבוססים על הטורקי של עלית

קפה טורקי מבושל ואמיתי הוא אחד המקופחים הגדולים של רחובות תל אביב. אז עכשיו אחרי ההפוך והאספרסו, קפה הברד לטעמיו השונים, השוקו ואפילו הסחלב נפתח בנחלת בנימין דוכן שמגיש קפה טורקי.

עלית פונה בימים אלה לדרך חדשה בתחום חנויות הקונספט שלה ומשיקה במדרחוב נחלת בנימין שבתל אביב בית קפה חדש "טורקי טורקי". בית הקפה הקטנטן הוא קונספט ניסיוני חדש, שישווק לצד רשת בתי הקפה של עלית של החברה "coffee to go" ו "מקס ברנר".

מנכ"לית חברת קפה של עלית דליה מנדלמן מסבירה את הבחירה במדרחוב נחלת בנימין: "כמות העוברים והשבים היא רבה וכאן בדיוק נוצר החיבור של המפגש בין שותה הקפה התל אביבי עם קפה טורקי של עלית".

כך, בין חנות בדים אחת לשניה, ניצב לו כוך אדום ומחמם עם כל סוגי הקפה הטורקי שתחלמו עליהם. על הדלפק, נח אמבט חול רותח שאוגר את החום בתוכו ועליו מבושל הקפה, תהליך מדויק שלוקח 58 שניות (בדיוק!).בין סוגי הקפה השונים אפשר למצוא וורייאציה טורקית של קפה ברד (13 ¤) וכן טורקי הפוך עם חלב מוקצף (9 ¤). אני, את הטורקי שלי ביקשתי עם הל (8 ¤) והרחתי אותו מתבשל אל מול הקרירות של הבוקר. הקפה מגיע על מגש כסף בליווי כוס מים ועוגיה, אבל מי שאינו מסתפק במועט יוכל לבחור את אחד המאפים של חנוך בר שלום. אני בחרתי בבורקס גבינה עסיסי ומלוח, שהיה מעולה ופריך. ( 6 ¤).

למרות אווירת איסטנבול המנשבת מהמשקאות, נעמדתי לצד הדלפק הקטן שבשמש ולגמתי מהקפה שהצליח להזכיר לי גם טיול במדבר, אבל בלי החול והאבק. מעט אותנטיות בלי טיפה של מאמץ.

"טורקי טורקי" ,נחלת בנימין 18 ת"א. שעות הפתיחה 9:00 –19:00 טל 5169095 -03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully