וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייפל פנקייק בר: מועדון ארוחת הבוקר

רוני מולה

10.1.2008 / 16:13

אופצייה חדשה לארוחת בוקר נפתחה ברחוב בן יהודה שהופך אט אט למועדון ארוחת בוקר תל אביבי. תגידו שלום ל"מייפל פנקייק בר"

רחוב בן יהודה בתל אביב הולך ומתייצב בתודעה כה-מקום לארוחות בוקר ומי יודע, אולי בקרוב יאיים על המבחר הקולינרי של אבן גבירול. לאחרונה התווסף חייל חדש לצבא הרחוב: "מייפל פנקייק בר". איש העסקים רוני פרפורי, תושב חוזר מארה"ב, נישא לפני שנים רבות לאמריקאית ומאז הפנקייק אצלו בתפריט הקבוע של ימי ראשון. "הגעגועים לפנקייק של אישתי גרמו לי לחפש משהו דומה באזור ובגלל שלא מצאתי אחד כזה, החלטתי לפתוח מקום שכולו פנקייק", מספר פרפורי במבט רעב.

לפני כחודשיים החליט לפתוח את המקום, חבר ליחיאל טובים ומיטב הוך – שלושתם בלי נסיון קודם בעולם המסעדנות והם התמקמו כאמור ברחוב בן יהודה. על המטבח מופקדת השפית עדינה ברודי, שבאה מהמטבחים הגדולים של 'פיני בחצר' ו'רפאל'.

בתפריט פנקייקים דקים ומלוחים: בטטה ופטריות, תרד ומוצרלה, זעתר, פיצה, חצילים וטחינה ופנקייק יומי מתחלף כולם מקמח רגיל, או מלא לבחירת הסועד. כולם מלווים בסלט קטן ומחרים נע בין 30 ל-39 ש'. בתפריט אפשר למצוא גם פנקייקים מתוקים קונבנציונליים כמו שוקולד ותותים (32 ש'), כאלה שמזכירים עוגת שמרים כמו חלבה או פרג וצימוקים (32 ש') ולמי שרוצה פנקייק באקסטרים: 10 יחידות מיני פנקייק בליווי 7 רטבים מתוקים ושונים (48 ש').

מי שלא מוצא את מקומו בתחום הפנקייקים, יוכל לבחור ארוחות בוקר, סנדביצ'ים פשוטים וגם אלכוהול זול להפליא אם אתם רוצים להתחיל את הבוקר עם שמפניה או מימוזה (15 ש') או להתפנק אחר הצהרים עם מרטיני ביאנקו (18 ש') או ערק (12 ש'). כך או כך, עם כמויות הסירופ והאלכוהול אפשר לצאת בקלות מבושמים ורגע לחשוב שהתעוררנו בדיינר אמריקאי טיפוסי.

מייפל פנקייק בר. בן יהודה 177. 5449845 – 03. כל השבוע 8:00- 01:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully