וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולפעמים שרי באה על הסגוואי

רותם דרוב

28.1.2008 / 0:02

בין הפרדסים של מושב בני ציון נפתח "ספינגו" מתחם לרוכבי אופנים ובו גם בית קפה עם תפריט לדוהרים ובני משפחותיהם

התמונה מוכרת לכל מי שנוסע בכבישים של אזור השרון. בצד הדרך, לרוב בשעות המאוד מוקדמות של הבוקר, בגשם בשמש ובעצם בכל מזג אוויר, אפשר לראות את רוכבי האופניים. בין אם זה כביש ת"א-חיפה הישן או כביש החוף, רוכבי הכביש תמיד שם, לרוב בקבוצות, תמיד עם הבעה סובלת על הפנים, מנסים רק להגיע הביתה בשלום ולא להידרס על ידי נהגים שחזרו מבילוי לילי.

במיוחד בשבילם, במושב בני ציון, באמצע הדרך בין כביש מס' 2 לכביש מס' 4 הוקם מתחם "ספינגו", שמשלב חנות אופניים ובית קפה ובא לענות על כל הצרכים של הרוכבים באזור. ספינגו שממוקם בין פרדסים שקטים, מעוצב בחן עם רצפת בטון שעליה מסומנים סימני שביל אופניים.

הוגה הרעיון הוא רונן מגן, רונן שהוא רוכב אופניים חובב, לא בא מתחום המזון והמסעדנות, ולמרות היותו רוכב אופניים, גם בתחום הזה הוא לא מבין לעומקו של עניין. לכן הוא אסף סביבו אנשי מקצוע שיודעים דבר או שניים בכל תחום ותחום. על הצד הקולינרי הופקד נתי לוינשטיין שבעברו ניהול תפעולי ברשת ארקפה. "מלבד מענה לצד המקצועי של רכיבת האופניים, אנחנו נותנים מענה גם למשפחות של הרוכבים." אומרת אדווה גלבוע ממנהלי המקום. "הם באים לפה, ומבלים את השבת בנעימים, יש פינת משחקים לילדים, מסכי טלוויזיה והרוכבים כבר פוגשים אותם פה. לאחר הרכיבה להמשך הבילוי" .

הכניסה ל"ספינגו" מותרת כמובן לא רק לרוכבי אופנים. התפריט כרגע בשלבי הרצה והוא מציע מגוון של ארוחות בוקר פשוטות אך טעימות כמו ארוחת בוקר ישראלית (37 שקל), ארוחת בוקר –רוכבים (37שקל) שכוללת סלט ירקות טרי, סלט טונה, פרוסות אבוקדו, מוזלי קטן ומיץ תפוזים סחוט, התפוזים עצמם דרך אגב, נקטפים בבוקר בפרדס על ידי אנשים "ספינגו" ונסחטים במקום.
יש גם סנדוויצ'ים כמו סלמון, חזה עוף ו קורנביף (27¤) ומגוון של סלטים בתחום המחירים שנע בין 24 ל-36 שקל. הקפה שמוגש הוא של זגפרדו ובמקום גם מוכרים חטיפי אנרגיה שונים.
בספינגו כבר התחילו לעבוד עם תזונאית ומאמן אופניים על תפריט חדש, שישלב בתוכו מנות מיוחדות לרוכבים, המשלבות בתוכן פחמימות, חלבונים, ושומנים במינון מדויק כדי שציבור הרוכבים יוכל ליהנות מתזונה טעימה ונכונה בו זמנית.

ספינגו- מתחם אליטל מושב בני ציון.
א'-ש' 7:00 עד לקוח אחרון. החנות פתוחה עד 20:00
טלפון 09-7416999

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully