וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן זה כאן

רותם דרוב

3.2.2008 / 0:56

שתי סושיות חדשות נפתחו לאחרונה בתל אביב, סופר סושי של "אבן גבירול ו"דיילי סושי" הצפונית

מוזר שדווקא ברחוב יהודה מכבי בתל אביב, שהומה מסעדות ובתי קפה, לא נפתח עד היום סושי בר שמכבד את עצמו. וורן לוי ויונתן סיידה, שני חברים שבבעלותם הסושי בר "דיילי סושי" במתחם פולג בנתניה הרימו את הכפפה והחליטו לפתוח את הסניף התל אביבי שלהם ברחוב הכדורגלנים.

בבעלות השניים, עולים חדשים מצרפת, היה סושי בר ברובע השמיני בפריז, כשהחליטו לעשות עליה מטעמי ציונות הם סגרו את הסושיה בפריז ופתחו את הגירסה הציונית ברמת פולג.
עכשיו וורן נשאר בשרון כדי להמשיך לנהל את הסניף המראשון, ואילו יונתן עבר לתל אביב כדי להיות קרוב לסניף החדש.

בצהרים המקום הומה תיכוניסטיות מהתיכון הסמוך שבשבילם הקפה ברד של האספרסו בר והקופי בין הצמודים החליף מזמן את המיץ הקפוא שכולו צבעי מאכל ועכשיו הסושי יחליף את השניצל בפיתה. ב"דיילי סושי" אפשר למצוא מאקי סלמון ואבוקדו (6 יחידות ב-20 שקל) ומאקי טונה וסלמון (6 יחידות ב-23 שקל), והתיכוניסטיות נשבעו לי שזה הסושי הכי טוב בעיר, והן אוכלות פה כל יום מאז שנפתח.

המקום פתוח כל יום מ-12 בצהריים ועד חצות בשישי ושבת סגור ובעתיד מקווים במקום להשיג תעודת כשרות.

דיילי סושי- יהודה מכבי 53 03-5442790 שרות משלוחים יתחיל ממש בקרוב.

ליד הצרפתית והטורקית

יכול להיות שהסושיות הן הטורטיות של 2008? באבן גבירול, הרחוב שלא מחמיץ אף טרנד קולינרי, נפתחה ממש לא מזמן "סופר סושי". למרות הקירבה לסופר גבירול, הכוונה היא לסופר כמו סופרמן ולא לסופר כמו סופרמרקט. "סופר סושי" הוא שכן של הבראסרי ושל טיקה הטורקית, והוא האח הקטן של בר מסעדה שאמור להיפתח בעוד כשבוע וחצי ברחוב אידלסון בת"א.
במקום מקרר גדול עם מנות סושי טריות וארוזות והכוונה היא לשרת במהירות ובאדיבות את באי המקום, אפשר להתיישב במקום ולאכול, או לקחת לדרך, למצוא ספסל בשמש חורפית מחממת בשדרות חן או בכיכר רבין, ולאכול בתאבון.
את "סופר סושי" מנהלת ורד בן שבת שבאמתחתה ותק של 14 שנה בתחום האצות והדגים. היא ניהלה את "שנגרילה" האגדית מרחוב הירקון, שנסגרה באוגוסט האחרון. את זהות בעל המקום היא מתעקשת לשמור בסודיות "כי אין לו עניין להיחשף".

כאן אפשר למצוא מאקי אבוקדו, טופו, או טאמגו, ומחיר שמונה יחידות הוא 12 שקלים. רול סלמון חם שמונה יחידות ב-24 שקל, סלט בריאות אסייתי שמכיל עלים ירוקים, נבטי חמניות, צנון, גזר, וקוביות טופו פיקנטיות עולה 18 נשקל. במקום אפשר למצוא קינוחי מוס כמו שוקולד, שוקולד לבן או ריבת חלב ב-12 שקלים ואחרי השעה 22:00 נמכרות כל מנות הסושי במקרר ב-50 אחוזי הנחה.

"סופר סושי" אבן גבירול 72 ת"א. 1700-70-71-61.גם כאן, שרות המשלוחים יתחיל לפעול ממש בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • סושי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully