וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשלבעלים יש נשמה של ברמן

רותם דרוב

4.2.2008 / 0:44

במושב בית חירות מסתתר בית קפה ובו גם ספריית DVD לתושבי האזור ולהקה סודית שמנגנת אחת לשבוע

מה שהופך מקום לפנינה אמיתית היא העובדה שכמה שהמיקום שלו נחבא אל העין, עדיין לא צריכים לחפש אותו יותר מידי. כזה הוא ה "DVD run coffe (שיקרא רן קפה מעתה) במושב בית חירות. בית הקפה משלב בתוכו ספריית די וי די לתושבי האזור, והוא ממוקם בדיוק מאחורי מרכז M" הדרך" שבצומת ויתקין.

האחים עידן ורן טל פתחו את המקום לפני ארבע שנים תחילה כספריית DVD, אבל לרן כפי שמעיד עליו אחיו, יש נשמה של ברמן מדובב אמיתי וחבל היה לבזבז אותה: "פתחנו את הספרייה ובנינו לה דלפק עץ גדול כמו בכל ספרייה. גילינו שלאט לאט אנשים אימצו את המקום והפכו אותו למקום מפגש. הם היו עומדים מול הדלפק ומשוחחים עם רן. מתי שהוא כבר היה לנו לא נעים אז קנינו כמה כיסאות בר כדי שלא יעמדו. חוסר הנעימות נמשך, וכבר הבאנו קומקום קטן, סוכר, וקפה שיהיה במה לכבד אנשים, מתי שהוא נפל לנו האסימון והבנו שאפשר ממש להגיש קפה ועוגות כמו שצריך"

עידן מספר שהמקום גדל כל הזמן בהתאם לביקוש. כל שנה נפתחים שם עוד חדר ועוד מרפסת ומתווספת עוד פינת ישיבה. לאט לאט מספריית די וי די שיש לה בית קפה, הפך המקום לבית קפה שיש לו ספרייה.

יוסי, ג'אגר והלהקה הסודית

התפריט הורחב ובמטבח נדרשו ידיים יותר מקצועיות, לתפקיד נבחר אוהד פרידמן שבעבר עבד במסעדת "קרן" בעברו ולאחר תקופה בניו יורק ובהולנד, חזר הביתה למושב.
את התפריט במקום תקבלו בתוך מארז די וי די , והמנות קיבלו שמות סרטים. אם תרצו כמה דוגמאות ייצוגיות אפשר למצוא בתפריט את "החתונה היוונית שלי" –כריך גבינת עזים וירקות (35 שקל) או "סיפורי דגים" שהוא כריך סלומון עם בצל סגול מלפפון וגבינת שמנת (36 שקל) וממשיך ל"מבצע סבתא" מנה בסיסית שמורכבת משניצל, פירה וירקות (45 שקל), אבל ללא ספק ההברקה היא "יוסי וג'אגר". יוסי הוא לחם מטוגן מתוק שמוכן מבריוש ומוגש עם סירופ מייפל, ואילו ג'אגר הוא לחם מטוגן שמוגש עם מלפפון, בצל ירוק וגבינת שמנת.
בבר נמזגת בירת שוף ומק-שוף הבלגית ב19 שקל לשליש הכוס, והקפה הוא של בוסי.

במקום גם מתקיימים ערבי נושא, בימי שלישי יש ערבי ג'ז עם הופעה, וכל שבת שנייה יש ג'ם סשן של מוזיקאים בכירים בתעשייה המתגוררים במושבים באזור. עידן לא מוכן לפרסם את שמות המשתתפים, "גם ככה אי אפשר להכניס פה סיכה שעה לפני" הוא טוען, אנחנו מצידנו נברך את המוסיקאים הללו, על האיחוד הקרב.

Dvd run coffee - שעות פתיחה. א-ה 8:00-24:00 שישי- 8:00-16:00 שבת 10:00-24:00 טלפון: 09-8665545 רחוב המדגרה בית חרות (מול בריכת השחייה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully