וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשר, הרבה וכשר

רותם דרוב

5.2.2008 / 17:48

שימו סטייק על ראש שמחתכם: רשת "פאפאגיו" פתחה סניף כשר בירושלים

חגיגה לקרניבורים הירושלמים. מסעדת פאפאגיו פתחה היום סניף נוסף, והפעם בבבירה. המסעדה ממוקמת בתלפיות, ברחוב יד חרוצים ואולי אחרי שהתל אביבים לקחו לירושלמים את האומן 17, הירושלמים יגמלו להם במתחם יד חרוצים משלהם.
הסניף של פאפאגיו בירושלים, בבעלות שוקי וגילי גולדשטיין מייסדיי הרשת.ובשותפות שלומי ביטון הירושלמי שינהל את המסעדה, יהיה כשר בהשגחת הרבנות ירושלים, כאשר כל המוצרים הם כשרים למהדרין.

וגם פה כמו בשאר הסניפים הכשרים יהיה ניתן להתנפל על צ'ורסקריה ברזילאית- מבחר סלטים ורוטבי הבית עם בשרים בכמויות לא הגיוניות, או צ'ורסקריה דג- שזה אותו הדבר אבל רק עם דג צלוי אחד על הגריל , שתי המנות יעלו 140 שקלים כל אחת.

על המטבח אחראי השף יורם אבן חן שעבד ברשת מלונות פרדייז, ייעץ לחברות קטרינג ואף עבד במלון סיזר פאלאס בלאס וגאס. גם בסניף הזה כמו בשאר הרשת ניתן להירשם למועדון החברים באמצעות אתר האינטרנט ולקבל ארוחה חינם ביום ההולדת. לשלומי מנהל המסעדה חשוב להוסיף "הרישום לוקח 30 יום, אז עדיף להירשם קודם, ולמנוע אי נעימות בהגעה למסעדה ללא רישום מספיק מוקדם"

פאפאגיו סניף ירושלים יד חרוצים 3 תלפיות, שעות פתיחה א-ה 12:00 עד לקוח אחרון. ו' עד שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש- שעה אחרי יציאת השבת עד לקוח אחרון.

טלפון להזמנות: 02-674574

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully