וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקציצה של סטיב

רותם דרוב

12.2.2008 / 15:47

זוכרים את סטיב פרנקל מ"המופע של סטיב"? הוא עזב את השואוביז ופתח המבורגריה באבן גבירול בתל אביב

למגוון האפשרויות הקולינריות שמציע רחוב אבן גבירול הצטרפה המבורגריה נוספת "homburger" . מדובר בסניף של מסעדה שקיימת באבן יהודה שבשרון כבר שנתיים וסטיב פרנקל, בעל המקום, הרגיש שהעסק עובד שם כמו שצריך ואפשר להתרכז בפתיחת סניף נוסף בתל אביב.

השם של סטיב מצלצל לכם מוכר? ובכן פרנקל הוא כוכב המתיחה הארוכה ביותר בהיסטוריה: "המופע של סטיב" ששודרה בערוץ 2 וסיפקה את שורת הקאלט – "סטיב אמיתי, כל השאר לא". אז אחרי שנגמרו 15 דקות התהילה שלו סטיב הוא פנה לעסקי המסעדנות: "באבן יהודה הכול התחיל כמקום שמספק שרות משלוחים לתושבי הסביבה. הרגשנו שיש צורך לספק שרות משלוחים אחר, כי באזור נתניה והשרון כל מה שאפשר היה להזמין בטייק אויי , הסתכם לרוב בפיצה משפחתית. לאט לאט ראיתי שיש ביקוש להמבורגרים שאנחנו יוצרים והחלטתי לפתוח את המקום גם כמסעדה לקהל הרחב. באיזה שהוא אופן אני לימדתי את תושבי אבן יהודה לאכול המבורגר כמו שצריך, כשסועד מזמין אצלי המבורגר ברמת עשייה מדיום אני מבהיר לו שזה מה שהוא יקבל, ושיהיה מוכן לבשר אדום באמצע הקציצה.

- יש לדעתך מקום לעוד דיינר אמריקאי בתל אביב?

"אני יוצא מתוך נקודת הנחה שתל אביבים יודעים להעריך מוצר טוב. זאת עיר גדולה ואני לא בא לתפוס מקום של אף מסעדה, אני מכבד את כולן ומעריך מסעדות וותיקות שהיו פה לפני, ומקווה שאתפוס את מקומי בכבוד".

ב"homburger" הבשר טרי ונטחן מידי יום. היועץ הקולינרי בשני הסניפים הוא השף אלעד להב, בעל מסעדת ג'ולייט ברמת השרון.
לרגל הפתיחה ובמשך החודש הקרוב פרנקל מעניק 15% הנחה על כל התפריט. ארוחת המבורגר כוללת תוספת אחת: למשל צ'יפס, טבעות בצל, או סלט ירוק. המבורגר במשקל 160 גרם יעלה בארוחה 37 שקל. ב-42 שקל תקבלו קציצה במשקל 220 גרם, וקציצה במשקל 320 גרם תעלה 43 שקל.

בעלי המצפון יכולים לבחור בכריך בריאות- פיטריות פורטבלו עם סויה בלסמי, דבש, לימון, טופו, נבטים ובוטנים. במחיר של 40 שקל. במקום יש גם כנפיים בטעמי צ'ילי או ברבקיו אשר מגיעים בשני גדלים שונים: קטן-29 שקל וגדול- 38 שקל.

מסעדת "homburger" רחוב אבן גבירול 137 ת"א
שעות פתיחה- ימים א'- שבת 12:00-2:00
טלפון למשלוחים- 035448282

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully