וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל עגבניה זהב

רותם דרוב

13.2.2008 / 1:20

יריד אוכל אורגני יתקיים בשני סופי השבוע הקרובים בנמל תל אביב. נקווה שימחזרו את כלי הפלסטיק

השיגעון הירוק צובר תאוצה. בשני סופי השבוע הקרובים, יתקיים בנמל ת"א יריד אוכל אורגני לכל המשפחה. במסגרת היריד שיפתח בתאריך ה14/2 בימים חמישי עד שבת, יציעו מסעדות הנמל השונות מחוף מציצים בדרום ועד תחנת הכוח רידינג בצפון, מנות אורגניות שיתווספו לתפריט הרגיל שלהם, ובנוסף לכבוד פסטיבל בתי האוכל שמשתתפים ביריד יעמידו דוכני רחוב חיצוניים, בהם יוצעו המנות האורגניות במחירים קבועים של 25 שקלים. נקווה רק שכל צלחות הפלסטיק שישמשו את המוני ישראל, ילכו למיחזור ולא יזרקו סתם לפח.

בין המסעדות המשתתפות בפסטיבל: מסעדת יוליה שתגיש פילה דג ים על קינואה בשני צבעים וירקות אורגניים, מסעדת השקד, ומסעדת הסוכה הלבנה, קפה נמרוד שיגיש תבשיל פולים ירוקים על גבי מצע של מג'אדרה קינואה ו גלידת טחינה אורגנית, השף של מסעדת נמרוד, טארק שהואן, מסביר שאת המנות הוא מכין בעצמו לפסטיבל :" החלטתי הפעם, לא לתת לטבחים שלי להכין את המנות המיוחדות, אלא שרק אני אתמקד בהן, בפעם הראשונה בחיי החלפתי את האורז במג'אדרה הערבית המסורתית בקינואה, מכיוון שזאת מנה כבדה ועיקרית שאי אפשר לאכול בצלחת פלסטיק, החלטנו גם לפתוח דוכן של פלאפל טופו עם גבינת פרמזן שיוגש בקונוסים, אותו אנשים יוכלו לנשנש לאורך טיילת הנמל בליווי של כוס תמרהינדי מרעננת" .

כמו כן תמצאו במסגרת היריד גם את מסעדת בני הדייג ואת בדולינה הכשרה, את קום איל פו, גיליז, ובוטיק היינות "פורטו וינו" שיציע בנוסף למבחר האלכוהול והשוקולד שלו, גם יינות אורגניים של יקבי רמת הגולן. יין השרדונה שכרגע מוצע למכירה ב-79 שקל יקבל הנחה של 15% לרגל הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully