וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשו מה? עוד סושיה

רותם דרוב

14.2.2008 / 0:18

לא היינו סוגרים שבוע בליי לדווח על עוד סושיה תל אביבית והפעם לא סתם סושיה, סושיה של מעצב. תכירו את "קירו"

שחקן חדש במתחם האוכל חיי הלילה של מתחם ירמיהו – דיזנגוף. "קירו" סושי בר יפני, ממוקם על רחוב דיזנגוף, בדיוק מול פיצריית "טוני ווספה". את "קירו" פתחו שלושה שותפים, דורון ישועה, דודי טובול, ומעצב האופנה דויד ששון. ישועה החל את קריירת הסושי שלו כמגלגל סושי בג'אפניקה. בשלב יותר מאוחר הוא כבר ניהל את הסניף. ב"קירו" הוא יהיה המנהל בפועל. את המטבח ינהל השף ירון קדוש, איש "סושי סמבה".

משמעות השם "קירו" הוא צהוב ביפנית, ואכן להבדיל מרוב הסושיות בעיר שהולכות על צבעי אדום ושחור, קירו מעוצבת בצבעים חמים של צהוב, בעיצובו של ששון.

"פתחנו בכוונה את המסעדה במיקום הזה, אהבנו שהצומת מאויישת במסעדות טובות מצד אחד, ופאבים אופנתיים מצד שני" ספר ישועה, "'קירו' שואפת לשני הצדדים, גם אוכל טוב וגם אווירה לילית פתוחה יותר, פחות פלסטית מאשר ביום, בלילה אנחנו מפנקים יותר, יותר צ'ייסרים על חשבון הבית, קהל המבלים בא לפה לפני הבילוי או אחריו כדי לאכול משהו קטן ולשתות אלכוהול טוב ובזול".

אכן האלכוהול הזול יחסית במקום הופך אותו לאטרקטיבי. בקבוקי יין של 'אסטיקה', קברנה סובניון, או שרדונה ב-60 שקל לבקבוק או 15 שקל לכוס, ו-וודקה סטולי בטעמים שונים ב-10 שקלים לצ'ייסר או 20 שקלים לכוס. בקבוק קאווה של "קודרניו קלסיקו" ב-74 שקלים לבקבוק או 20 שקלים לכוס.

"קירו" מציעה תפריט שבנוי לפי מדרגות תשלום. המנות מתומחרות ל10, 20, 30 או 40 שקל. ב-10 שקל אפשר למצוא מרק מיסו. טצוקיני - שיפודי כדורי עוף בגריל מוגשים על מצע נבטים, או "טאטאקי"- טונה אדומה, צרובה, על מצע אצות וואקמה בתחמיץ יפני יעלו 20 שקל. במקום מוגשת עיסקית הכוללת מנה ראשונה, עיקרית ושתיה קלה ב-40 שקל.

בתחום הסושי מציעים ב"קירו" מאקי דגים וירקות, 5 יחידות ב-15 שקל, ופוטו מאקי,אינסייד אאוט עם דגים וירקות - 20 שקל ל-5 יחידות.

שירות משלוחים עדיין אין, אבל אפשר לקחת הביתה.

קירו- סושי בר דיזנגוף 310 טל' 03-5447010. פתוח א- שבת מ-12:00 עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully