וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באבא קובה

רותם דרוב

20.2.2008 / 0:01

בלי קשר להתפטרותו של פידל קסטרו נפתח ליד כיכר רבין "קובה בר". בלי קשר כי מדובר בקובה המאכל, לא המדינה

תסתכלו החוצה מהחלון, כנראה שאין תקופה טובה מזו כדי לפתוח מסעדה למאכלים ביתיים, ומחממים. אופיר ניסים ואלי אוזן ממבשרת ציון הבינו את זה וירדו לתל אביב. השניים פתחו ברחוב מלכי ישראל, בצידה הדרומי של כיכר רבין, את ה"קובה-בר", מקום שמתמחה אך ורק בקובה ביתית.

אלי אוזן הוא שף שעבד בכמה וכמה מלונות בירושלים והנסיון של אופיר ניסים הוא מבישול בכמה מסעדות באוסטרליה: "זה לא קובה כמו שרגילים לאכול במסעדות בדרך כלל, עם בשר מעובד, תעשייתי. את הקובה מכינה אמש שלי, הבשר הוא בקר שמבושל עם תבלינים במשך 3 שעות, וכל קובה מגולגלת ביד, מבחינתי אין הבדל בין הקובה שהייתי אוכל לארוחת צהריים אצל אמא שלי כשהייתי קטן, לבין הקובה שאני מוכר עכשיו".

ב"קובה-בר" אפשר למצוא את הכופתאה המשמחת בכמה ווריאציות למשל: קובה אדום בשרי- קובה ממולא בבשר טחון עם בצל ופטרוזיליה, שמוגש במרק עגבניות עם קישואים ועלי סלרי, או קובה חמו -קובה צהוב ממולא בבשר בקר, מוגש במרק עם כורכום, גרגרי חומוס, קישואים ועלי כרוב.

מנה של שלושה קובה במרק עם תוספת אורז תעלה 29 שקל, ומנה של קובה נבלוסיה שהיא קובה מטוגנת אשר תוגש עם אורז וטחינה תעלה 25. לשתי המנות אפשר להוסיף 10 שקלים ולקבל עוד קובה אחת וגם שתייה קלה.

קובה בר- רחוב מלכי ישראל 10 תל אביב. פתוח א-ה 12:00-22:00, יום ו' עד 15:00. טלפון למשלוחים: 03-6090942



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully