וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקה צרפתית

רותם דרוב

24.2.2008 / 0:01

למגוון האפשרויות הקולינריות שמציע מתחם בזל התל אביבי מצטרף עכשיו גם פטיסרי חדש

רק ביום חמישי בישרנו על המסעדה הבריאותית "בית אוכל 37" שתפתח בקרוב ברחוב בזל ולשם האיזון כבר בשישי התהדר המתחם גם בפטיסרי חדש צמוד לקפה בזל המנוח. "לה בון פטיסרי" נפתח ברחוב בזל 40 עד ידי אלברט דג'יין, צרפתי שעלה ארצה רק לפני 4 חודשים והחליט להמשיך את עיסוקו מפאריס, הקונדיטוריה.

"עליתי ארצה מתוך ציונות" מספר דג'יין "ומכיוון שאני לא יודע לרקוד, ולא יודע לשיר, החלטתי לעשות את מה שאני יודע הכי טוב, וזה עוגות. בפאריס עבדתי שנים רבות בפטיסרי, והחלטתי שישראל זה המקום לפתוח מקום משלי, במתחם בזל הייתי מבלה המון בחופשות השנתיות שלי והתאהבתי באווירה שהוא משדר. החלטתי שפה אני אמקם את הפטיסרי שלי". דג'ין ייחלק את זמנו בין הפטיסרי עצמו, לבין המאפיה שפתח ברחוב רזיאל ביפו, שם הוא יאפה את העוגות, נקווה שבהמשך גם תושבי יפו ייהנו מהמתוקים.

המקום עצמו אכן משדר אווירה אירופאית, מדפים שחורים, מקרר ויטרינה שפונה אל הרחוב מציג טארטים שונים כמו תות,לימון, שוקולד, אגסים ומישמש תמורת 22 שקלים. עוגיות מקרון צבעוניות ב 10 שקלים ואקלרים מבהיקים בטעמי קפה או שוקולד ב-16 שקלים.

בתוך החנות עצמה אפשר למצוא קרואסונים שונים כמו שקדים, שוקולד, ואפילו פיסטוק ב-10 שקלים, יש גם קיש שלוש גבינות עם רוקפור, עזים, וגבינת גרוייר וקיש סלמון ותרד שמלווים בסלט אישי ב27 שקלים.

בחוץ פזורים כמה שולחנות וכיסאות, ככה שאפשר לא להתאפק וליהנות מהמתוק המתוק הזה, כבר במקום. האספרסו שמוגש הוא של diemme.

"לה בון פטיסרי" בזל 40. שעות פתיחה: א-ה 7:30 -19:00 ו' 7:30 עד כניסת השבת. המקום כשר בהשגחת הרבנות ת"א. טלפון: 077-5506010

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully