וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסאות קולינריים

תיקי גולן

29.2.2008 / 0:22

תזוזות בעולם המסעדנות המקומי: שפים מתחלפים על ימין ועל שמאל

המנה שאהבתם נעלמה מהתפריט? הסטייק הגיע עם רוטב חדש? כדאי שתבדקו אם החליפו את השף. הנה כמה דוגמאות לחילופים שהתרחשו לאחרונה בכמה מטבחים בעיר ובסביבתה.

העברת השרביט

אחרי שהשף המיתולוגי של מסעדת פסטיס, אייל לביא, העביר עם עזיבתו את השרביט לסו שף שלו דוד גולדוואסר, אנו מתבשרים על חילוף נוסף באותה מתכונת: השף פז רוטנברג, שכיהן כסו שף של גולדוואסר, הוא כעת בעל השליטה במטבח. רוטנברג(אקס טוטו ורפאל) השאיר את מנות הדגל של המסעדה בתפריט, ואליהן הוסיף מספר מנות כמו קוקי סאן ז'ק עם קרם סלרי (48 ש')וניוקי ברוטב ציר בקר ויין אדום עם שרימפס (76 ש')

פסטיס. שד' רוטשילד 73. טל' 5250773. פתוח: כל השבוע 12:00 עד לקוח אחרון.

מהפכים בברקרולה

אחרי שלא הפסיקו להתגאות בקולינריה המולקולרית שלהם, התחולל במסעדת ברקרולה מהפך: השף נעם דקרס פרש אחרי שנתיים וחצי, ואת מקומו תפס ערן זינו (אקס סושי סמבה) שהיה הבעלים של קייטרינג קלמנטינה המפונפן. התפריט במסעדה חדש לגמרי, ברוח איטלקית, ללא כל זכר לתקופה המולקולרית. בין המנות החדשות יש קרפצ'יו לוקוס עם נענע(48 ש') ועוף עם קרם צנוברים ופורטבלו בתוספת מרטיני וניל (78 ש')

ברקרולה. עתיר ידע 13, אזור התעשייה כפר סתא. טל' 09-7669606. פתוח א-ה 12:00-24:00, ו 9:00-24:00, ש 12:30-24:00

השף המתחלף

נעם דקרס, השף המולקולרי מהאייטם הקודם (וגם אקס רפאל ומול ים), מכהן עכשיו כשף של קבוצת גאות המחזיקה במתחם קסיופאה, רשת פאפאגאיו ומסעדת Deca. מבלי לערער על כהונתו של השף חיים כהן בDeca, אמור דקרס לדאוג מעתה לשיפור ופיתוח המטבחים בקבוצה, ולפיתוח קונספטואלי למספר מסעדות, שחלקן כבר נמצאות ממש על האש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

השף בשלמה

אל מסעדת היוקרה הכשרה של מלון הילטון, המלך שלמה, נחת שף צעיר בשם אלי גולד, שהחליף את השפים דן היילבורן ופיליפ לה- פראנס. בתפריט החדש של גולד מנות כגון פילה עגל בציפוי מוזלי ופולנטה עם חזה אווז וירקות מזוגגים ברוטב קרמל וניל (194 ש') וצלעות כבש עם פירה דלעת וכרוב אדום כבוש ברוטב תפוחים (235ש')

המלך שלמה. מלון הילטון. טל' 5202023 פתוח: א-ה 19:00-22:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully